Як повідомляв сайт «НМ» в Дніпрі проходить театральний фестиваль «Феєрія Дніпра».
У другий день першого всеукраїнського фестивалю були показані дві вистави: вдень «Пеппі Довгапанчоха» А. Ліндгрен Запорізького академічного муздрамтеатру ім. Магара та «Комедія помилок» Шекспіра Чернігівського академічного муздрамтеатру ім. Шевченка.
Від першої діти були в захваті! Та й як було їм не відгукнутися, коли Пеппі така «заводна», така неслухняна та водночас така мила, весела, її витівки не можуть викликати гніву, а тільки посмішку. Навіть суворі вчительки у школі не могли на неї злитися за її непокору і постійні вигадки і полюбили її всією душею. Вона підкорила навіть поліцейського і злодіїв, які хотіли її пограбувати. Діти залишали залу збуджені, веселі, а у фойє на них ще й чекав сюрприз – повітряні кульки з емблемою фестивалю.
![новости культуры. «Феєрія Дніпра»](https://nashemisto.dp.ua/wp-content/uploads/2017/10/Пеппи.jpg)
Ми ж, дорослі, не могли не поцінувати світле і гарне оформлення і костюми сценографа Надії Дворянкіної, чудовий акторський ансамбль, де усі підігрують один одному і всі разом грають на Пеппі (режисер Тетяна Лещова). Що ж до Пеппі, то ми навіч побачили, що журі «Січеславни» цілком справедливо присудило нинішнього року Поліні Чувашовій за цю роль Гран-прі «Надія Січеславни-2017». Вона не тільки чарівна, щира, безпосередня, заразлива, а ще й вправна акробатка, танцюристка, словом, дуже обдарована молода артистка.
![«Феєрія Дніпра». новости культуры. новости Днепра](https://nashemisto.dp.ua/wp-content/uploads/2017/10/IMG_1045.jpg)
А друга вистава увечері буквально приголомшила вже з самого початку сценографічним рішенням — декорації заміняли фото на заднику старовинних пейзажів, замків, залишаючи цим простір сцени вільним для акторів. Портрет Шекспіра, який час від часу «оживав», промовляв якісь мудрі фрази і навіть підморгував глядачам. А у кінці обидві пари близнюків, яких, природно, грають лише два актори, з’являються разом одночасно з допомогою комп’ютерної графіки, і це виглядало, ніби то живі люди. Та найбільше вразив фейєрверк віртуозних дотепних акторських знахідок, карколомних трюків, неймовірна блискавична рухливість, акробатична вправність, особливо виконавців головних ролей Євгена Бондаря (Антіфол) і Сергія Пунтуса (його слуга Дроміо). Тут вже стежиш не стільки за сюжетом, хоч він і привабливий, скільки за тим, ЯК цей сюжет майстерно розігрується, як миттєво перевтілюються герої.
Як виявилося, майже половина прекрасних акторів, зайнятих у цій виставі, закінчили наш театрально-художній коледж, у тому числі Євген і Сергій. Тому природним було запитання до Сергія Пунтуса:
-Де ви навчилися таким прийомам гри, в нашому коледжі?
-Так, всьому я навчився у коледжі, це була база, а у Чернігівському театрі вже тільки відточував ці навички.
— Чому ж ми не бачимо такого вміння у випускників коледжу, які працюють у наших театрах?
— Розумієте, ми навчаємося різним прийомам гри, взагалі вивчаємо багато премудрощів акторської справи, адже ми маємо бути різнобічними і готовими до будь-яких вимог режисерів, і що від нас вимагають, те ми й показуємо.
Я запитую головного режисера театру заслуженого артиста України Андрія Бакірова:
— Яким словом назвати гру акторів у цій виставі – акробатикою, виразною рухливістю?
— Це слово придумав ще Мейєрхольд – «біомеханіка», ми тільки активно застосували її.
— Це справило надзвичайно велике враження. А у вас усі вистави такі?
— У нас різні вистави. Ми працюємо з кращою драматургією і вистави у нас різні – і рухливі, і для розуму, і для серця. І комедії, і драми.
— Що ж, будемо сподіватися на нову зустріч в наступній «Феєрії Дніпра».
— А у нас є намір вже невдрвзі показати вам ще нашу «Ніч перед Різдвом» за Гоголем.
-Це приємна звістка, з нетерпінням чекатимемо.
Тетяна АБРАМОВА.
Категория: Архив, Новости Днепра, Новости Культуры Днепра, Общественные и социальные новости Днепра
Метки: Фестиваль