Skip to content

ІТ-сервіси для дніпрян: що було зроблено у 2019 році

ІТ-сервіси для дніпрян: що було зроблено у 2019 році

Дніпровська міська рада активно впроваджує електронні сервіси та займається їх розвитком. На цьому на пресконференції 20 січня наголосила директорка департаменту інформаційних технологій Альона Чуєва.

«Основні cервіси можна переглянути на сайті міської ради Дніпра, де є два головні розділи: «Відкрите місто» та «Послуги для мешканців». Так, з’явилась можливість записатись у режимі онлайн на екскурсію до будівлі ДМР, відвідати сесію міської ради та подати звернення до міської ради в електронному вигляді в розділі «Звернення громадян»», – розповіла Альона Чуєва.

Сервіс mapa.dniprorada.gov.ua. вже має 32 розділи і до нього постійно додаються нові. Наприклад, містяни можуть відстежити в електронному додатку рух транспорту і навіть записати дитину в один зі 105 гуртків. Заявка батьків відразу потрапить на розгляд до департаменту гуманітарної політики. Можна таким чином звернутися до них і зі скаргою. Мешканці міста мають можливість заявити про несанкціонований продаж алкоголю (після чого профільний департамент проведе перевірку закладу), а також позначити місце, де, на їх думку, необхідно встановити урну для сміття (ця категорія на мапі з’явилась у результаті розгляду електронної петиції, що надійшла до міської ради).

ІТ-сервіси для дніпрян: що було зроблено у 2019 році

«Можна сміливо констатувати: електронний сервіс значно полегшив зв’язок мешканців з міською владою. Дніпро посідає п’яте місце в рейтингу прозорості серед ста міст України, друге місце у рейтингу «ProZorro», входить у топ-10 рейтингу прозорих закупівель. Ми єдине і перше місто, яке затвердило концепцію електронної демократії», – додала директорка департаменту.

У місті також працює Ситуаційний центр. До нього підключено понад 1200 камер, які допомагають правоохоронцям при розкритті правопорушень. Кожен мешканець може безкоштовно скористатися їх записами. Водночас у рамках програми «Безпечна школа» у деяких навчальних закладах встановлені системи контролю, які дозволяють обмежувати доступ сторонніх осіб.

Дніпро – єдине місто, де співробітники Ситуаційного центру оперативно наповнюють додаток «Waze», через який доступна інформація про перекриття вулиць або аварії.

Водночас для вдосконалення системи взаємодії між владою міста і підприємцями у Дніпрі створено інформаційний веб-ресурс «Бізнес-простір». Також департамент закупив послуги з використання серверних потужностей ДАТА -центру. Це дозволить вивести надійність та якість роботи усіх сервісів на зовсім іншій, сучасний рівень.

ІТ-сервіси для дніпрян: що було зроблено у 2019 році

Довідка. Департамент інформаційних технологій Дніпровської міської ради створили у 2018 році. Він, зокрема, займається впровадженням та розвитком електронних сервісів ДМР, які спрощують комунікації між мешканцями та міською радою; забезпечує експлуатацію та захист телекомунікаційної системи Дніпровської міської ради та є співвиконавцем заходів програми «Безпечне місто» щодо впровадження системи відеоспостереження на вулицях Дніпра.

На цей час департамент розробив і постійно вдосконалює наступні сервіси: офіційний вебсайт Дніпровської міської ради (https://dniprorada.gov.ua/uk), система «Контакт-центр Дніпровської міської ради» (https://hotline.dniprorada.gov.ua/), відкрита мапа Дніпра (https://mapa.dniprorada.gov.ua/), «Кабінет мешканця» (https://km.dniprorada.gov.ua/journal), «Платформа ефективного регулювання — PRO» ( https://sbc.regulation.gov.ua/city/5085), «Поіменне голосування депутатів м. Дніпра» (http://edeputat.dniprorada.gov.ua/uk), «Портал відкритих даних» (https://opendata.dniprorada.gov.ua/), «Бізнес-простір» (https://dniprorada.gov.ua/uk/page/biznes-prostir-dnipra) тощо.

Категория: Архив, Новости Днепра, Общественные и социальные новости Днепра

Метки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: