Аварійна служба Дніпра користується у містян великим попитом. Щодня до диспетчерської служби надходить понад сотня звернень з приводу аварійних ситуацій. Про це повідомляє “Наше місто”.
Ремонтні бригади займаються насамперед ліквідацією комунальних НП і не виконують робіт із благоустрою квартир та покращення комфорту проживання дніпрян.
– Викликати аварійну службу можна лише за телефоном 736-10-02, зателефонувавши до диспетчерської служби, – розповідає Сергій Файфер, директор департаменту житлового господарства Дніпровської міськради. – Виклик безплатний. Служба обслуговує внутрішньобудинкові комунікації (підвал, технічний поверх і стояки) – роботи безоплатні. За викликом аварійна служба приїжджає завжди. За необхідності комунальники працюють цілодобово і без вихідних. Усе, що стосується квартирної розводки, заміни санітарно-технічних приладів, то це мешканці роблять самотужки та власним коштом. Такі роботи «аварійка» не виконує.
Займаються комунальні бригади і ремонтами зовнішніх комунікацій будинків ОСББ.
Нетермінову заявку можливо залишити через контакт-центр Дніпра: hotline.dniprorada.gov.ua або відповідний мобільний додаток.
Єдина гаряча телефонна лінія: (056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12.
Така система подання звернення – максимально зручна. В особистому кабінеті можна відстежувати статус заявки, терміни виконання і яка служба вирішує питання.
Раніше ми писали про те, що Дніпровська філія «Газмережі» запрошує на роботу мешканців міста.
Фото Володимира Федорищева
Категорія: Влада, ЖКГ, Новини Дніпра, Тема дня
Позначки: Головне, Новини Дніпра, Ремонт