У Дніпрі вже 23 світлофорних об’єкти під час знеструмлень працюють на акумуляторах. Найближчим часом їх стане вдвічі більше. Про це пише “Наше місто”.
Загалом у Дніпрі налічується близько 250 світлофорних об’єктів. У минулому липні через відключення електроенергії були дні, коли в обласному центрі одночасно не працювала половина світлофорів. Зокрема, 16 липня був зафіксований своєрідний антирекорд – з ладу вийшли одразу 125 світлофорних об’єктів.
Відсутність світлофорів ускладнює визначення черговості проїзду транспорту на перехрестях, що призводить до зіткнень. Особливо гостро ця проблема відчувається на великих перехрестях та у години пік. Водії змушені самостійно регулювати рух, що часто призводить до хаосу. У Дніпрі цю проблему намагаються подолати за допомогою безперебійних джерел живлення. Звісно, одразу вони не з’являться на всіх перехрестях, але дніпровські водії вже відчули перевагу працюючих світлофорних об’єктів під час знеструмлень на деяких жвавих ділянках.
Ще з 2022 року ми розпочали тестування різних систем живлення наших світлофорних об’єктів, – розповів Іван Васючков, заступник начальника управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради. – Світлофорний об’єкт – це в принципі комплекс, до якого входить від 6 до 16 різних світлофорів, як для пішоходів, так і для водіїв – основні та дублюючі. Тобто це об’єкт, який вимагає достатньо великої кількості живлення. Ми зупинилися на системах, які працюють на акумуляторах з інверторами і вже наприкінці 2023 року встановили 13 джерел безперебійного живлення, до яких підключені 23 світлофорних об’єкти на основних ділянках, які найбільш завантажені транспортом.
За його словами, найближчим часом Дніпро отримає ще 11 акумуляторів, до яких підключать 22 світлофорних об’єкти.
Заживлення світлофорів акумуляторами дозволить убезпечити як автомобілістів, так і пішоходів у разі довготривалих відключень світла.
Головна перевага цих акумуляторів – те, що вони не потребують додаткового обслуговування на відміну від генераторів, – додає Іван Васючков. – Наприклад, якщо використовувати на світлофорному об’єкті генератор, то під час знеструмлення треба, щоб хтось приїхав та увімкнув цей генератор і коли з’явиться живлення в основній мережі, треба, щоб хтось його вимкнув. Це дуже велика і складна робота, що потребує великої кількості людей. Тому ми і вирішили обрати акумуляторну систему, яка забезпечує заживлення світлофорних об’єктів на час від 2 до 8 годин і має діапазон робочих температур від –20 до +55 градусів.
Нагадаємо, раніше ми писали, як у Дніпрі трамваї та тролейбуси працюють в умовах дефіциту електроенергії.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Тема дня, Транспорт в Дніпрі
Позначки: Головне, Новини Дніпра, Транспорт Дніпра