Skip to content

ЕКСКЛЮЗИВ Як бізнесвумен Дніпра успішно розвивають свої компанії під час війни

Попри війну та всілякі негаразди, дніпровські бізнесмени не поставили життя «на паузу» і продовжують успішно працювати. Саме Дніпро, який впевнено став найважливішим національним логістичним, виробничим, медичним хабом, за останній час увійшов до ТОП-10 міст-лідерів за кількістю відкритих нових бізнесів. Про найбільш успішних підприємців, які відкрили свої справи  останнім часом, нагадає «Наше місто».

Любов до кави надихнула Ірину Камбур відкрити кафе

Декілька років тому Ірина навіть не мріяла, що стане бізнесвумен. Випускниця фізтеху ДНУ. Бізнесом раніше не займалася. Розумна, симпатична дівчина сподівалась на звичайне жіноче щастя. Наша землячка його отримала.Та люблячій дружині та матері хотілось розвиватися.

– Все почалося ще 2021-го, коли я була вагітна, – розповідає дівчина. – Якось дізналася про нову спеціальність в Арт Коледжі – менеджмент соціокультурної діяльності. Подумала трохи і вирішила піти повчитися. Зацікавилася! Але тут почалася велика війна, і я ненадовго поїхала до Німеччини. Це справді був важкий період. Одна із дитиною. Звісно, тягнуло додому.  З часом повернулася в Україну, де дізналася, що держава дає гранти на розвиток власної справи. Вирішила подати заявку.

Порадившись із чоловіком, Ірина Камбур вирішила відкрити кафе. Чому саме кафе, а не, наприклад, салон краси?

– Дуже давно мріяла про маленьку кав’ярню, – посміхається бізнес-леді. – Сама обожнюю каву. Це моє велике кохання! Коли затвердили грант, дуже швидко визначилась із місцем. Не минуло й двох тижнів, як ріелтер запропонував невелике приміщення на вулиці Моссаковського. Зайшли із чоловіком, подивилися. Все влаштувало!

Нове кафе отримало назву «22» – символічна точка відліку після фатальної трагічної дати 2022-го. Зазначимо, що  власне кафе дівчина перетворила на маленький рай серед міста. Екзотичні рослини, оригінальний декор з колібрі, що пурхають, навіть картина, написана самою Іриною.

– Наразі продовжую працювати, – каже бізнесвумен. – Звісно, свої труднощі та проблеми є. Але вірю у краще. У мене все добре, росте син. Для повного щастя не вистачає тільки Перемоги!

Блогерка-підприємниця Дар’я Пазюк вважає, що у складні часи працювати навіть легше

Дніпровську блогерку знають у всій країні як Бабу Дашу. Ще б пак!  Її аудиторія півмільйона підписників. Спочатку блог Дар’ї задумувався, як висміювання стосунків покупців і продавців, але згодом переріс у більш цікавий формат. Зараз користувачі соцмереж охоче діляться з нею життєвими історіями, а Баба Даша перетворює їх на яскраві мініатюри.

Та не одним інстаграмом живе наша землячка. Не дарма ж кажуть, що талановиті люди талановиті у всьому. Зокрема, неабиякі здібності інстаграмерка виявила у бізнесі. Разом з чоловіком Олександром вони відкрили магазин у Дніпрі. І продовжують працювати під час повномасштабного вторгнення. Як це вдається?

– У складні часи є навіть певні переваги, – каже Дар’я Пазюк. – Коли все добре буває проблематично орендувати приміщення, знайти гарних працівників. А ось, саме коли складно, коли багато хто виїхав за кордон, це зробити легше. Можна рвонути вперед. Ми і рвонули! Бо навіть у війну людям потрібні трусики, шкарпетки. Спочатку косметика взагалі не продавалась. Але шампуні, миючі засоби завжди мають попит. Коли виникли проблеми з електрикою терміново стали потрібні ліхтарики, повербанки. Почали завозити те, що людям найбільш необхідне.

Блогерка- підприємиця зауважила, що з початком великої війни виникли складнощі з новими постачальниками. Особливо з українськими. Бо ж до того брали деякі товари з росії та білорусі.Зрозуміло, довелось від них відмовлятися. Але згодом проблему вирішили. Постачальників знайшли. Як справи йдуть зараз?

– Працюємо! – відповідає Дар’я. – Наразі дівчата прокинулися. Зрозуміли, що життя продовжується. Вони бажають бути гарними та привабливими. Сьогодні і зараз! Бо завтра може і не настати. Купують косметику, піжамки тощо.

Дар’я ще й талановита дружина та мати. Разом з чоловіком вони виховують трьох дітей. 

Дніпрянка Анастасія Кулакова створила власну клінінгову компанію з нуля

Якось дніпрянка Анастасія Кулакова зрозуміла, що ейджизм в Україні не вичерпаний остаточно та безповоротно. Роботодавці здебільшого віддають перевагу молоді до 35 років. А що робити іншим? Найкраще відкрити власний бізнес, щоб мати можливість самостійно визначати правила гри. Анастасія так і вчинила. Вона практично з нуля створила свою клінінгову компанію.

 – Клінінгом почала займатися випадково, – розповідає Анастасія Кулакова. – Адже ніхто не народжується з мрією стати прибиральницею. Але кожна робота потрібна та важлива. Трохи працювала по франшизі, після чого зареєструвала власну торгову марку та оформила права власності на свою клінінгову компанію.

Компанії вдалось пережити пандемію ковіду та початок повномасштабного вторгнення. Але ж працювала на совість. А під час епідемії  коронавірусу її  прибиральники навіть встановили власний рекорд!

— Ми почали з дезінфекції під’їздів,-  продовжує розповідь дніпрянка. – Працювали самовіддано. Якось в один день обробили 81 під’їзд. Це щось. Справжній рекорд! Після того вже нічого не лякає. Навіть наш агресивний скажений сусід, якого ми все одно переможемо.

Влітку минулого року агресор вгатив по ЖК “Женева”, в якому за два дні до «прильоту» працювали прибиральники. А раніше, ворожа атака ледве не пошкодила машину очільниці компанії. Але навіть після того їй не стало лячно.

– Ні, мене це не налякало, – каже Анастасія. – Сьогодні ми працюємо, у нас в команді п’ятеро дівчат – ВПО. Зрозуміло, що  як всі українці, донатимо на ЗСУ.

У чому секрет успіху? Підприємниця зазначає, що прибирання – особливий вид діяльності, що вимагає відповідальності та делікатності. Адже працювати часто доводиться у приватних будинках та квартирах.  Зрозуміло, що клієнти мають мати до компанії повну довіру. І така довіра є, що робить її доволі популярною у місті. Тобто життя і робота  продовжуються. 

Інфрачервоні обігрівачі, виготовлені у Дніпрі, купують і в Європі

До початку великої війни компанія Bilux працювала у Харкові. Але, коли ворог почав наступати і місто опинилося під безперервними ударами ворожої артилерії, виробничі потужності та співробітників довелось перемістити у Дніпро. До речі, щоб перевезти все обладнання, знадобились три 10-тонні вантажівки. Саме в нашому місті релокований бізнес запрацював з повною віддачею.

– Дніпро – велике промислове місто з гарними логістичними можливостями, – розповідає Ольга Челомбитько, керівниця компанії Bilux. – Саме тому, ухвалюючи рішення про переїзд, обрали його, а не Західну Україну. На новому місці ми взяли в оренду приміщення – з гарними під’їзними шляхами, пандусом та кран-балкою – і відновили виробництво.

Ще з осені 2022-го Bilux випускає інфрачервоні обігрівачі у Дніпрі. Частину комплектуючих постачають підприємства з Харкова, нагрівальний елемент доставляють із Київської області, фарбування готової продукції проводиться у нашому місті.

Користувачі відзначають, що ці диво-обігрівачі потужністю 0,6 кВт дозволяють максимально ефективно та економно використовувати електроенергію для обігріву, добре нагрівають приміщення, стіни, предмети. Тому вони користуються великим попитом не тільки в Україні, а й за кордоном. І, що особливо важливо, продукція Bilux потрібна для безпеки громадян саме у воєнний час.

– Останнім часом наші стельові обігрівачі встановлюють в укриттях у різних містах країни, –  каже Ольга Челомбитько. – В наших планах – розширювати експорт, активно виходити на ринок Європи та завоювати його.

Сподіваємось, що так і буде. Вже сьогодні продукція Bilux успішно продається на ринку Польщі, а особливо великий інтерес до економічних та ефективних обігрівачів виявляють у Великій Британії. Тож Дніпро став для харківських бізнесменів містом, в якому здійснюються їхні амбітні плани.

Категорія: Війна, Новини Дніпра, Тема дня

Позначки: , ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: