Чи можна повернути залишок на рахунках за розподіл газу при зміні оператора газорозподільних мереж? Це запитання часто ставлять клієнти, що мають переплату на рахунках попередніх операторів газорозподілу. ДФ «Газмережі» офіційно повідомили: переплату повернути можна. Як саме – читайте в матеріалі сайту «Наше Місто».
«У зв’язку зі зміною оператора ГРМ у Дніпропетровській області (крім м. Дніпро та м. Кривий Ріг), у деяких споживачів виникли запитання стосовно переплачених наперед коштів на реквізити старого ліцензіата (АТ «Дніпропетровськгаз»). Щоб допомогти вирішити цю ситуацію, пояснюємо, як діяти у випадку переплати за вашим особовим рахунком», – йдеться у повідомленні.
Задля економії часу, користувачам радять заздалегідь дізнатися у Контакт-центрі або Центрі обслуговування клієнтів розмір переплати. Потім потрібно підготувати пакет документів і звернутися з ним до найближчого Центру обслуговування. Можна також надіслати їх Укрпоштою.
Перелік документів:
- Письмова заява,
- Копія паспорта (усі сторінки),
- Копія ідентифікаційного коду,
- Довідка з банку з реквізитами карткового рахунку,
- Копія квитанції на суму переплати.
Звертаємо увагу! Заява на повернення коштів має бути написана від того ж платника, який вказаний у квитанції.
Для відправки документів Укрпоштою необхідно вказати адресу найближчого управління з експлуатації газового господарства.
У разі виникнення додаткових питань, зверніться до Контакт-центру за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).