Як повідомив голова Громадської ради при міській раді Дніпра Геннадій Корбан, протягом доби оброблено 50 звернень дніпрян. Всі заявки та повідомлення на особливому контролі. А містяни, в свою чергу, дякують комунальникам за оперативно та якісно виконану роботу, передає “Наше місто”.
Так, наприклад, мешканці будинків по Вулиця Волинська, 3 дуже вдячні за прибрані аварійні дерева.
«Дякую, дерево прибрали. Вулиця Волинська, 3», – пише дніпрянка Ольга.
А ось пані Ганна дякує за швидкий ремонт ділянки дороги.
«Дякую за швидкий ремонт ділянки дороги Вокзальна – Василя Чапленка!», – пише дніпрянка.
Зазначимо, повідомлення від містян надходили до Телеграм Чату Корбана – ТЧК, на пошту та на гарячу лінію Штабу Взаємодопомоги. До якнайшвидшого вирішення всіх питань, з якими звертаються дніпряни, залучені усі служби мерії Дніпра на чолі з міським головою Борисом Філатовим.
Посилена увага і постійний контроль міської влади забезпечують ефективну і швидку реакцію на повідомлення дніпрян.
Категорія: Важливо, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: укрнет