Про нововведення у виробництві розповів Юрій Косюк, голова правління МХП.
– Часто за гарними словами порожнеча, а за доглянутим фасадом –протрухлі стіни. Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на нашій продукції. Зараз компанії за красивою рекламою та упаковкою забувають про головне: споживач купує насамперед продукт, його якість та смак.
20 років ми робимо найкращу курятину в Україні. Нашу продукцію цінують в топових країнах – це не через бренд та обгортку, це результат того, що увесь цей час ми виробляємо висококласну та безпечну продукцію, яку купують по всьому світу.
Ми виставили 20 цифрових копій логотипу «Наша Ряба» у NFT форматі на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance на честь кожного року існування бренду і відкриємо аукціон https://bit.ly/3zkNikZ.
Кошти від продажу направимо на добрі справи.
А що важливо для вас?
Суть чи образ? Справи чи гарні слова?
Давайте перевіримо.