Покращується настрій, коли бачиш – не лише весна прикрашає місто. Як ще до шостої ранку на мосту наводить чистоту машина, а на розі проспекту Яворницького й вулиці Січових стрільців повним ходом іде ремонт дороги. Як на пряму лінію в редакцію телефонують дніпряни і запитують, куди звернутися, аби всім будинком взяти участь у безстроковій акції «Дніпро – простір чистоти».
Коли завершиться ремонт ліфтів? Коли відремонтують дах у будинку? Чому мешканці в будинках без ліфта платять, як жителі висоток? Що входить у тариф? Ці питання у численних дзвінках городян на пряму лінію звучали найчастіше. Відповідав, переконував, роз’яснював, слухав і брав на замітку директор департаменту житлового господарства Дніпровської міськради Владислав Грицай.
— Моє питання дещо несезонне – надворі весна, а я про холоднечу, яка була минулого опалювального сезону в квартирах 68, 72, 76, 80 будинку №84 по проспекту Олександра Поля. Можливо, це пов’язано з тим, що у підвальному приміщенні нашого будинку знаходиться кафе? Посприяйте, аби ми не мерзли наступної зими.
— Минулого опалювального сезону працівники підрядної організації КП «Жилсервіс-2» неодноразово перезапускали систему центрального опалення по всіх стояках названих квартир, видаляли повітряні пробки із системи опалення. Для виявлення причини погіршення циркуляції теплоносія в системі опалення неможливо було перевірити інженерні мережі у приміщенні кафе. Доступу до стояків опалення власники закладу не надавали як протягом опалювального сезону, так і до нинішнього часу. А без цього вирішити проблему неможливо. Тож працівники КП «Жилсервіс-2» видали припис власникам про доступ комунальників до комунікацій в приміщенні кафе або негайне приведення системи центрального опалення у стан згідно з проектом забудови цього будинку.
Категория: Архив, Новости Днепра, Общественные и социальные новости Днепра
Метки: кафе