7-11 березня в Берліні пройшла найбільша у світі туристична виставка ITB-2018, на якій вперше представили Дніпро як місто цілорічного відвідування. Про це кореспондент «НМ» дізнався в прес-службі міської ради Дніпра.
— За основну мету нашої участі у виставці ми ставили популяризацію Дніпра як міста цілорічного відвідування. Це допоможе нам підвищити упізнаваність Дніпра у світі, залучити додатковий потік туристів, розширити співпрацю з іншими країнами та містами. Ми привезли на ITB BERLIN-2018 багато цікавих та різноманітних промоматеріалів, включно з новим відеороликом, які якнайкраще презентують наше місто. Чимало гостей уперше відкрили для себе Дніпро і з цікавістю дізналися про місця та події, які варто відвідати у нашому місті, – розповіла керівник туристичного напрямку «Агентства розвитку Дніпра» Анна Колєда.
Під час виставки був презентований проморолик «Дніпро – місто інвестицій», який розробили «Агентство розвитку Дніпра» та КП «Дніпровська міська студія телебачення».
— Головний акцент у ролику – на економічно-інвестиційний потенціал міста. Адже залучення інвесторів, економічне зростання – ті комплексні завдання, які ставить міський голова Борис Філатов. Упевнений, що цей продукт (англійською та українською мовами) стане у пригоді для висвітлення можливостей міста на внутрішній та міжнародній арені, під час економічних форумів та зустрічей наших інвестделегацій, – наголосив директор «Агентства розвитку Дніпра» Володимир Панченко.
Масштаби виставки ITB BERLIN-2018 вражають: 25 павільйонів, 3 поверхи, 10 тис. експонентів, 23 тис. делегатів конференції, 50 тис. приватних відвідувачів, 115 тис. фахівців.
— Одночасно у 5 павільйонах була дуже насичена програма, де м. Дніпро також було в тренді! Так, на панелі «Транспортні системи на переломному етапі – технологічні стрибки та революційні засоби транспорту» спікер Дірк Алборн (Dirk Ahlborn), головний виконавчий директор в Hyperloop Transportation Technologies, запевнив, що перший прототип Hyperloop буде готовий вже влітку цього року, – додала Анна Колєда.
https://www.youtube.com/watch?v=sF4BxW6MFWw
За словами керівниці туристичного напрямку «Агентства розвитку Дніпра», національний стенд України був майданчиком не лише для професійного нетворкінгу. Справжньою його родзинкою стала Українська вечірка з частуванням стравами української кухні, музикою і сюрпризами.
— Це не випадково, адже 2018 рік оголошено роком гастрономічного туризму. Ідей та пропозицій безліч. Тож іще до початку туристичної виставки UITT в Києві, в якій 28-30 березня цього року Дніпро також братиме участь, проведемо низку зустрічей із фахівцями, – додала Анна Колєда.
Цього року разом з Дніпром у ITB BERLIN-2018 брали участь Київ, Одеса, Львів, Харків, Чернівці, Івано-Франківськ та 22 туристичні компанії. Об’єднаний Національний стенд України був найбільшим за останні роки і сягнув 110 кв. м.
https://www.youtube.com/watch?v=osBxQKNvjmU
Категория: Архив, Новости Днепра, Общественные и социальные новости Днепра
Метки: туристическая выставка