Як захистити себе та свої гроші від недобросовісних виробників, продавців та постачальників послуг? Хто має допомогти споживачу, якщо він придбав неякісний товар, але магазин не хоче повернути гроші або замінити товар на якісний? Кому та як скаржитись на низьку швидкість домашнього Інтернету або його відсутність?
На ці та інші, більш конкретні питання читачів «НМ» погодився дати відповідь Юрій Валерійович Кислейко, начальник управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області.
Телефонуйте по номеру 371-67-47 у вівторок, 31 жовтня, з 11-ї до 12-ї години.
Також можна завчасно поставити питання по телефонах: 097-394-18-14 та 063-565-86-61 (під час прямої лінії ці телефони не працюватимуть).