Про крадіжку грошей повідомила на своїй сторінці в Фейсбуці радник голови Дніпропетровської ОДА Тетяна Губа.
«Увага! Шановні представники ЗМІ! Прошу поширити:
Сьогодні, зі слів дружини Романа Шевченко, який отримав 80 відстків опіків, було заблоковано сім карту. Номер +380 (50) 181 65 42 ( її номер телефону).
Оператор телефонної мережі відповів Наташі, що згідно заявки, цей номер телефону в Києві отримала інша особа! (Тобто, ваш номер завжди може вкрасти якийсь аферист?!)
З рахунку банківської картки Наташи ДЕРЖАВНОГО БАНКУ «Ощадбанк » зникли грошові кошти в повній сумі, які були на рахунку -17 тис. грн.!
При тому, що цей номер телефону не був підключений Наташею до послуги web-банкінг. Оператор банку зтверджує інше!
Картку терміново заблокували на видачу грошових коштів, але переказувати можна.
Враховуючи, чому саме сьогодні прокручено цю аферу, є припущення, що розмови Наташи прослуховувалися.
А чи не здається ВАМ, шановні Друзі, що шахраї наберають оберти і спокійнісенько процвітають?!»
В коментарях Тетяні відповів співробітник «Ощадбанка» Сергій Грабчак:
«Добрий день.
Я співробітник центрального апарату «Ощадбанку».
Співробітники банку ніколи не телефонують клієнтам та не надсилають повідомлень з проханням зазначити номер банківської картки, строк дії, ПІН-код або секретний код (три цифри на зворотній стороні картки), пароль у WEB та Mobile-банкінг, а також паролі, що надходять в SMS.
По ситуації рекомендую зробити наступне:
1. Напишіть заяву в Управління поліції. Додатково розмістить інфоромацію про інцидент в ФБ на сторінці кіберполіції. Якщо затегати керівників — справа піде ефективніше.
2. Напишіть у банку заяву по факту шахрайства. Запросіть повний опис процесу виведення коштів (яким чином, коли і куди).
3. Запросіть у оператора мобільного зв’язку повну інформацію по заміні номера телефону. Якщо є паспорт чи інші дані людини, яка отримала нову сім-картку — це буде плюсом.
4. Постійно ведіть діалог з поліцією. Це дуже важливо».