У Дніпрі комунальні служби продовжують реагувати на звернення громадян щодо прибирання прибудинкових територій і вивезення відходів. Завдяки оперативній роботі відповідальних підприємств місто залишається охайним і комфортним для мешканців. Про це повідомив голова Громадської ради при міській раді Дніпра Геннадій Корбан у своєму телеграм-каналі, пише «Наше місто».
Так, на житловому масиві Тополя-2, біля будинку №39, нещодавно вивезли будівельне сміття.
«Прохання вивезти сміття після облаштування відмостки будинку», — написав у Telegram-чаті «Корбана — ТЧК» дніпрянин Андрій.
Наразі територію вже прибрано.
«Сміття прибрали, величезне спасибі КП «Жилсервіс-5»!» — додав містянин.


Ще одне звернення надійшло з вулиці Тополина, 26, де мешканці просили замінити аварійний сміттєвий бак.
«Адреса: вул. Тополина, 26, прохання замінити аварійний сміттєвий бак, старий прибрати», — написав у чаті той самий Андрій.
Про виконання робіт повідомив Геннадій Корбан у своєму Telegram-каналі:
«Сміттєвий бак замінили, величезне спасибі!» — подякував дніпрянин.

За проведені роботи містяни висловлюють вдячність КП «Жилсервіс-5» та ТОВ «Екологія Д».
У Дніпрі наголошують: прибирання міста — спільна справа, а своєчасні звернення допомагають підтримувати порядок у кожному районі.
Штаб взаємодопомоги Громадської ради:
- (095) 816-39-11
- (093) 261-32-25
- (063) 402-79-56
- (063) 681-61-82
- (068) 638-28-48
Заявки приймають з понеділка по п’ятницю з 9 до 17 години.
Нагадаємо, у Дніпрі на Парусі за заявками містян модернізують двори, створюючи безпечний і безбар’єрний простір.
Раніше ми писали, що у Дніпрі продовжують видаляти, обрізати та омолоджувати аварійні дерева за заявками містян.
Також ми писали, що у Дніпрі продовжують повертати вуличне освітлення та посипати дороги за заявками містян.
Фото: Геннадій Корбан/Telegram.
Категорія: Влада, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Дніпро



