Skip to content

Українці зможуть блокувати масові спам-дзвінки: як це працює і куди скаржитися

Ксенія Куземко

Мобільні оператори Vodafone, Kyivstar і Lifecell розпочали блокування спам-дзвінків. Відтепер українці можуть самостійно повідомляти про порушників, пише «Наше місто» з посиланням на допис міністра цифрової трансформації Михайла Федорова в Telegram.

Згідно з новими правилами, що набули чинності 2 жовтня, мобільні оператори отримали право блокувати номери, з яких здійснюються спам-дзвінки. Уже за перші дні дії урядової постанови заблоковано тисячі номерів.

Як це працює

Спам-дзвінки — це рекламні виклики без згоди користувача, під час яких компанії просувають свої товари або послуги. Тепер кожен абонент може повідомити про такі випадки безпосередньо своєму мобільному оператору.

Куди звертатися

Мобільні оператори запровадили сервіси для подання скарг на спам:

  • Vodafone — через застосунок My Vodafone або за номерами 111, 0 800 400 111 (в Україні) та +38 050 400 111 (у роумінгу);
  • Kyivstar — через Мій Kyivstar або за номерами 466, 0 800 300 466 (в Україні) та 105466# (у роумінгу);
  • Lifecell — через Мій Lifecell або за номерами 5433, 0 800 20 5433 (в Україні) та +38 063 5433 111 (у роумінгу).

Додаткові способи

Також скаргу можна залишити на урядову гарячу лінію 1545 або подати звернення онлайн на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК).

Міністерство цифрової трансформації закликає користувачів активно повідомляти про спам, щоб допомогти операторам швидше та ефективніше блокувати порушників.

Раніше ми писали, шахраї обікрали сліпого пенсіонера біля банкомата у Дніпрі: як їх покарав суд.

Також ми писали, як визначити, що вам телефонують шахраї: головні ознаки.

Категорія: Новини Дніпра, Україна

Позначки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: