Для оперативного вирішення комунальних проблем, таких як перебої з водопостачанням, електрикою, опаленням чи поломки ліфтів, мешканцям Дніпра «Наше місто» нагадує про актуальні контакти служб, які працюють цілодобово або за графіком.

Вода, каналізація, опалення
Якщо у вашій оселі прорвало водопровід, каналізацію чи трубу опалення, заявки приймає Єдина гаряча лінія Дніпровської міської ради:
- (056) 732-12-12
- (095) 732-12-12
- (096) 732-12-12
- (073) 732-12-12
Альтернативний варіант — Штаб взаємодопомоги Громадської ради, який працює з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00:
- (096) 842-24-32
- (093) 261-32-25
- (063) 402-79-56
- (095) 590-43-44
Для цілодобового звернення можна залишити заявку в коментарях Телеграм-каналу голови Громадської ради Геннадія Корбана: https://t.me/korbanofficial/

Відключення електроенергії
При проблемах зі світлом дніпрянам необхідно звертатися до енергопостачальників:
ДТЕК:
- (067) 790-99-00
- (066) 790-99-00
- (063) 790-99-00
ЦЕК (цілодобовий call-центр):
- (067) 541-30-78
- (067) 560-67-90
- (050) 411-82-35
- (056) 736-25-30
- 0 800 300 015
- E-mail: [email protected]

Питання газопостачання
Консультації з розподілу газу надають у Центрах обслуговування клієнтів Дніпровської філії «Газмережі»:
- вул. Виконкомівська, 34
- пр. Слобожанський, 96а
Контакт-центр:
- 066-300-2-888 (Vodafone)
- 098-300-2-888 (Kyivstar)
- 093-300-2-888 (Lifecell)
- 057-708-01-87 (Укртелеком)
- 056-747-36-35 (Укртелеком)

Несправності ліфтів
Залежно від району міста, обслуговуванням ліфтів займаються різні компанії:
ТОВ “Ліфтовик-Дніпро” (Шевченківський, Індустріальний та Амур-Нижньодніпровський райони):
- Цілодобова аварійна служба: 096-602-00-11
- АНД та Індустріальний район: 098-015-50-15
“Ліфтреммонтаж Дніпро” (Новокодацький, Чечелівський райони, частина лівобережжя та центру):
- Цілодобова диспетчерська: (056) 790-99-50, 067-523-65-58, 099-357-53-49
“Дніпроліфт” (Шевченківський район, житломасиви Перемога, Сокіл):
- Аварійно-диспетчерська служба: (056) 787-05-17, 050-781-83-28, 068-958-84-58
Пропонуємо зберегти ці контакти та звертатися до відповідних служб при виникненні проблем з комунальними послугами.
Нагадаємо, раніше ми писали: Згуртуватися заради тепла: Філатов закликав суспільство до спільних дій перед опалювальним сезоном.
Ми максимально підготували автотранспортний цех до роботи взимку, – директор КП «Дніпроводоканал».
У Дніпрі тривають осінні ярмарки: доступні ціни, розваги та підтримка військових.
Категорія: ЖКГ, Новини Дніпра
Позначки: Газ, Головне, Дніпро, КП «Дніпроводоканал», Опалювальний сезон



