У Дніпрі та Дніпропетровській області електроенергію забезпечують дві компанії: постачальник YASNO та оператор системи розподілу (ОСР). Через різні функції цих організацій споживачі часто плутаються, до кого звертатися з тих чи інших питань. YASNO оприлюднив відповіді на шість найпоширеніших запитань, пов’язаних із електропостачанням, зокрема що робити, якщо світло відключили через борги. Розповідаємо деталі, щоб допомогти дніпрянам швидко вирішувати проблеми з електроенергією, пише «Наше місто».
1. Зникло світло
Якщо відключення не пов’язане зі стабілізаційними чи екстреними графіками, а сталося через аварію:
- У внутрішньобудинкових мережах: звертайтеся до організації, яка обслуговує ваш будинок (керуюча компанія, ОСББ, ЖБК).
- У зовнішніх електромережах: зверніться до оператора системи розподілу (ОСР), який відповідає за мережі вашого будинку.
2. Передача показань електролічильника
Показання лічильника необхідно передавати регулярно за два дні до кінця місяця та протягом трьох днів наступного місяця. Це можна зробити через:
- YASNO: Особистий кабінет, мобільний застосунок YASNO Mobile, чат-боти YASNO-online у Viber або Telegram, форма на сайті.
- ОСР: до мереж якого підключений ваш будинок.
- YASNO передає отримані дані ОСР, який розраховує обсяг споживання для кожного клієнта.
3. Питання щодо суми в рахунку
- Сума в платіжці формується так: ОСР на основі показань лічильника (переданих клієнтом або зафіксованих контролером) розраховує обсяг споживання (кВт·год) і передає дані YASNO. Постачальник, у свою чергу, виставляє рахунок відповідно до діючого тарифу.
- Питання про обсяг споживання: звертайтеся до ОСР.
- Питання про зарахування коштів, заборгованість чи переплату: звертайтеся до YASNO.
4. Проблеми з електролічильником
Технічні питання, пов’язані з лічильником (заміна, перевірка, опломбування, параметризація), вирішує виключно оператор системи розподілу.
5. Відключення світла через борги
Якщо електропостачання відключено через заборгованість, накопичену після 1 січня 2019 року, попередження про це формує та надсилає YASNO. Щоб уникнути відключення, необхідно якомога швидше погасити борг. Якщо світло вже відключено, виконайте наступні кроки:
- Погасіть заборгованість.
- Подайте заявку на відновлення електропостачання.
- Сплатіть послугу підключення.
- YASNO пропонує зручні онлайн-інструменти для виконання всіх цих дій. Детальніше за посиланням.
6. Переоформлення договору на нового власника
- Для переоформлення договору на нового власника помешкання:
- Отримайте паспорт точки розподілу у вашого ОСР.
- Зверніться до YASNO для укладення нового договору про постачання електроенергії. Це можна зробити через сайт постачальника.
YASNO та оператор системи розподілу закликають мешканців Дніпра своєчасно передавати показання лічильників і сплачувати рахунки, щоб уникнути відключень. У разі виникнення питань щодо електропостачання важливо правильно визначити, до кого звертатися, щоб швидко вирішити проблему. Для зручності YASNO пропонує сучасні онлайн-сервіси, які економлять час і спрощують взаємодію з постачальником.
Для додаткової інформації звертайтеся до контакт-центру YASNO або оператора системи розподілу, залежно від вашого питання.
Нагадаємо, раніше ми писали, що КП «Дніпроводоканал» закликає вчасно сплатити рахунки за червень та попереджає про наслідки заборгованості.
В КП «Дніпроводоканал» зробили важливу заяву про повірку лічильників. Дізнатися дату наступної повірки можна в особистому кабінеті на сайті КП «Дніпроводоканал» ДМР.
Також ми писали, «Дніпроводоканал» отримав від Уряду Японії 100 нових люків для забезпечення надійності мереж.
Ми повідомляли, 20 років забезпечує містян водою: історія інженерки «Дніпроводоканалу», яка поєднує роботу з волонтерством.
Категорія: ЖКГ, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Відключення світла у Дніпрі, Головне



