
23 березня в онлайн-сервісах «Укрзалізниці» стався масштабний збій, через який українці вже другу добу не можуть придбати або повернути квитки через інтернет. Компанія повідомила про потужну кібератаку, яка стала причиною проблем. Наразі всі квиткові операції здійснюються лише через каси на вокзалах, що спричинило значне навантаження на касирів по всій країні, зокрема й у Дніпрі. Що відбувається на залізничному вокзалі Дніпра станом на ранок – дізнавалися журналісти «Наше місто».


Станом на 9:00 25 березня у Дніпрі на залізничному вокзалі працюють лише чотири каси. Одна з них оформлює проїзні документи, інша – займається перевезенням організованих груп пасажирів. Також функціонує каса для оформлення перевезення автомобілів у спеціальних вагонах.
Представники адміністрації зауважили, що наразі ажіотажу немає, вокзал працює в штатному режимі.
Проте великі черги спостерігаються у касі приміських поїздів, тобто електричок. Там наразі функціонує лише одна каса.


Після оголошення повітряної тривоги людей попросили звільнити приміщення і перейти в укриття чи в приміські каси, які знаходяться під землею. Вони не припиняють роботу під час сирени.
Я повідомлялося у ранковому допису «Укрзалізниці», фахівці працюють над відновленням онлайн-сервісів. Всі залучені спеціалісти докладають максимум зусиль, щоб якомога швидше повернути можливість купівлі квитків через інтернет.
«Команди Укрзалізниці, партнерів та провідних експертів продовжують нон-стоп відновлення онлайн-сервісів. У безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, підготовлено всі компоненти безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем, триває ретельна діагностика бекапів та ідентифікація всіх потенційно шкідливих елементів», – йдеться у публікації.

Які діють зміни щодо купівлі квитків
«Укрзалізниця» впровадила тимчасовий механізм продажу квитків:
- 24 та 25 березня міжнародні квитки можна придбати виключно в касах, хоча зазвичай вони продаються лише онлайн.
- Якщо пасажир не встиг купити квиток у касі, йому дозволяється сідати в поїзд без нього. Провідники мають інструкції щодо оформлення проїзду на місці, проте наявність вільних місць всіх класів не гарантується.
Що робити пасажирам, які планують поїздку пізніше
Пасажирам, які планують подорож після ранкових рейсів 25 березня, радять зачекати на відновлення онлайн-сервісів, щоб не створювати додаткового навантаження на каси. «Укрзалізниця» обіцяє оперативно повідомити про повернення системи до роботи.
Як повернути квиток
Пасажири, які бажають повернути квитки на рейси, можуть зробити це онлайн. Для цього потрібно за годину до відправлення поїзда надіслати скан або чітке фото квитка та контактний номер на електронну пошту services.uz.gov.ua@gmail.com. Заявки опрацьовуватимуть протягом трьох днів після відновлення системи.
Для отримання додаткової інформації пасажирів просять звертатися на електронну пошту services.uz.gov.ua@gmail.com.
Нагадаємо, раніше ми писали, що відбувалося залізничному вокзалі Дніпра вчора. Вранці перед касами спостерігалися черги по 10-15 людей.
Окрім того, ми говорили, що Укрзалізниця запускає повноцінні гарячі обіди на чотирьох рейсах. Меню розробив український шеф-кухар Євген Клопотенко. Страви готуються за сучасною технологією заморожування, що забезпечує збереження свіжості та смаку після розігрівання.
Раніше ми писали, що Укрзалізниця ввела спеціальні правила на придбання квитків для військових. Окрім того, Укрзалізниця оновила квитки: що треба знати пасажирам.
Читайте також: Укрзалізниця випускає 10 нових вагонів у перший рейс з Києва до Дніпра.
Фото: Наше місто.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Україна
Позначки: Головне, Дніпро, Новина Дніпра, подорожі, Укрзалізниця, Фото