Skip to content

ЕКСКЛЮЗИВ Онлайн-збій в Укрзалізниці: що відбувається на залізничному вокзалі Дніпра

Онлайн-збій в Укрзалізниці: вокзал Дніпра - Наше Місто

Як відомо, 23 березня відбувся масований збій онлайн-сервісів в «Укрзалізниці», внаслідок якого українці вже другу добу не можуть придбати і повернути квитки через інтернет. Сьогодні, 24 березня, в компанії заявили про масштабну кібератаку. Наразі здійснити квиткові операції можна тільки через каси на залізничних вокзалах. Вони по всій країні, у тому числі і в Дніпрі, працюють з підвищеним навантаженням. Журналісти «Наше місто» дізналися, що відбувається на залізничному вокзалі Дніпра.

Станом на 9.00 на вокзалі працювали 4 каси, в яких можна придбати чи повернути квитки. Перед кожної у черзі знаходилося 10-15 людей. Представники адміністрації запевнили, що ажіотажу немає, вокзал працює в штатному режимі, поїзди відправляються за розкладом.

Після оголошення повітряної тривоги людей попросили звільнити приміщення і перейти в укриття чи в приміські каси, які знаходяться під землею. Вони не припиняють роботу під час сирени.

Нагадаємо, що Укрзалізниця запровадила альтернативний механізм продажу квитків через тимчасові технічні складнощі. Пасажири можуть придбати квитки безпосередньо в касах, а для зручності посилено роботу касирів та розширено графіки роботи.

Важливі зміни:

  • 24 та 25 березня міжнародні квитки можна придбати безпосередньо в касах, хоча зазвичай вони продаються лише онлайн.
    якщо пасажир не встигає купити квиток у касі, йому дозволяється сідати у поїзд без квитка.
  • Провідники мають інструкції щодо оформлення проїзду на місці (проте місця всіх класів можуть бути недоступні).

Що робити, якщо подорож запланована на пізніше

  • пасажирам, які планують поїздку після ранкових рейсів 25 березня, радять почекати відновлення онлайн-сервісів і не створювати ажіотаж у касах.
  • коли система онлайн-продажу запрацює, компанія негайно проінформує пасажирів.

Як повернути квиток

Пасажири, які бажають повернути квитки на рейси 24 березня, можуть зробити це онлайн. Для цього потрібно за годину до відправлення поїзда надіслати скан або чітке фото квитка та контактний номер на services.uz.gov.ua@gmail.com Заявки опрацюють протягом трьох днів після відновлення системи.

Для вирішення інших питань пасажирів просять звертатися на services.uz.gov.ua@gmail.com

Нагадаємо, Укрзалізниця запускає повноцінні гарячі обіди на чотирьох рейсах. Меню розробив український шеф-кухар Євген Клопотенко. Страви готуються за сучасною технологією заморожування, що забезпечує збереження свіжості та смаку після розігрівання.

Раніше ми писали, що Укрзалізниця ввела спеціальні правила на придбання квитків для військових. Окрім того, Укрзалізниця оновила квитки: що треба знати пасажирам.

Читайте також: Укрзалізниця випускає 10 нових вагонів у перший рейс з Києва до Дніпра.

Фото: Наше місто.  

Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Транспорт в Дніпрі

Позначки: ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: