Skip to content

Близько 400 дзвінків щодня надходить на Єдину гарячу лінію Дніпра: з якими проблемами можуть звертатися дніпряни

У Дніпрі скоротили час розгляду звернень, які надходять на Єдину гарячу лінію міськради

Щодня на Єдину гарячу лінію надходить близько 400 дзвінків. Оператори працюють без перерв та вихідних, забезпечуючи цілодобовий зв’язок. Для підвищення якості обслуговування громадян у контакт-центрі було впроваджено сучасні технології. Директор департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради Андрій Пригожин, який 9 березня є черговим по місту, перевірив їхню роботу, передає «Наше місто» з посиланням на прес-службу міськради.

«Контакт-центр Дніпровської міської ради – це важливий інструмент комунікації між мешканцями та органами виконавчої влади. У 2024 році він обробив понад 60 тисяч аварійних звернень. Задля покращення роботи гарячої лінії ми впровадили сучасну CRM-систему АС ВВО та інтегрували її з модулем «Загальний облік звернень громадян» та системою «Електронний Контакт-центр з розширенням». Це дозволило значно покращити процес обробки звернень. Ми скоротили автоматизували рутинні операції та забезпечили мешканцям зручний зворотний зв’язок у режимі онлайн», — зазначив черговий по місту Андрій Пригожин.

Зазвичай кількість дзвінків на Єдину гарячу лінію збільшується під час аварійних робіт на мережах водопостачання та теплопостачання. Окрім того, мешканці Дніпра можуть звертатися на гарячу лінію з будь-якими запитами, що стосуються життєдіяльності міста.

«Завдяки проведеній інтеграції наші оператори тепер працюють в єдиному вікні системи, що значно спрощує їхню роботу, підвищує продуктивність та мінімізує ризики затримок у відповідях громадянам. Загалом містяни можуть телефонувати до нас щодо ремонту доріг, якщо десь впало дерево або необхідно вивезти сміття. Якщо питання, з яким звертаються мешканці, не в компетенції міської влади, то ми даємо консультацію, куди саме можна звернутися», — говорить заступник начальника Єдиної гарячої лінії Дмитро Подопригора.

Для безперебійної роботи Єдина гаряча лінія Дніпровської міськради забезпечена автономними джерелами живлення та оптоволоконним інтернетом.

Звернутися на Єдину гарячу лінію Дніпровської міськради можна за телефонами:

  • (056) 732-12-12,
  • (095) 732-12-12,
  • (096) 732-12-12,
  • (073) 732-12-12.

Нагадаємо, у Дніпрі продовжують видаляти, обрізати та омолоджувати аварійні дерева за заявками містян

Раніше ми писали: На Льодовій арені у Дніпрі встановили енергоефективне обладнання.

Читайте також: Коли у Дніпрі закінчиться опалювальний сезон 2024-2025.

Фото: прес-служба міськради.

Категорія: Влада, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра

Позначки: ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: