Комунальні служби Дніпра продовжують працювати в посиленому режимі. На адресу КП «Міськзеленбуд» надійшло 88 заявок щодо повалених дерев і гілок. Аварійні бригади продовжують ліквідовувати наслідки негоди, – передає «Наше Місто» з посиланням на прес-службу міськради.
Він вчора комунальники Дніпра працюють у посиленому режимі. Від містян надходять заявки щодо повалених вітром дерев. Якщо ви бачите повалене дерево або гілля, треба звернутись на гарячу лінію Дніпровської міської ради за одним з телефонів (безкоштовні):
- +380 (56) 732 12 12
- +380 (95) 732 12 12
- +380 (96) 732 12 12
- +380 (73) 732 12 12
Наразі комунальники продовжують лагодити і лінії зовнішнього освітлення.
Нагадаємо, 4 листопада до КП «Міськсвітло» надійшло 14 звернень стосовно обривів ліній та одне щодо падіння опори. З них 6 обривів лінії зовнішнього освітлення та 8 — лінії інтернет-провайдерів та інших абонентів. Усі обриви убезпечені.
Електроопору демонтовано, аварійну ситуацію усунуто.
Читайте також: На Дніпропетровщині понад 14 тисяч домівок залишилися без світла через негоду.
Фото: прес-служба міськради.
Категорія: Важливо, Влада, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Дніпро, Комунальники, Негода, Штормове попередження