Майже кожен з нас стикався з раптовими перебоями енергопостачання. Причин безліч, а питання лише одне: що робити, якщо відключили світло? Головне – з’ясувати у чому причина виникнення аварійної ситуації. Про це повідомляє «Наше місто» з посиланням на ДТЕК Дніпровські електромережі.
Згідно з повідомленням ДТЕК, щоб швидко повернути світло в оселю, важливо знати де сталась аварія та хто відповідає за цю частину мереж:
- ДТЕК Дніпровські електромережі відповідає за енергообладнання та електролінії, що доставляють електрику до вашого будинку.
- ОСББ, ЖБК або керуюча компанія – за мережі всередині багатоквартирних будинків.
- Власник квартири чи будинку – за проводку всередині житла.
Тому, якщо світла немає, але ви не отримали повідомлення в чат-бот про аварію чи планові роботи – зверніться до ОСББ, ЖБК або керуючої компанії для перевірки стану внутрішньобудинкових мереж. Якщо проблема не в них, ОСББ або керуюча компанія подасть заявку до ДТЕК для вирішення проблеми.
Повідомити компанію про відсутність світла в оселі, а також швидко передавати покази лічильника та отримувати актуальну інформацію про аварійні та планові відключення можна за допомогою чат-боту у Telegram та Viber.
Фото: ДТЕК.
Читайте також: Дніпро отримав ще 5 комфортних автобусів з Мілана: їх використовуватимуть для шкільних перевезень.