Site icon Наше Місто

Як у Дніпрі електротранспорт та метро готуються до зими та можливих блекаутів

електротранспотр на метро Дніпра готуються до зими

У Дніпрі під час літньої спеки розпочали підготовку електротранспорту та метро до зимового періоду. Це складний процес, який потребує ретельного планування та виконання низки робіт. Зокрема, на тяговій підстанції, що живить трамвайні та тролейбусні маршрути, які курсують вулицею Робочою та проспектом Лесі Українки встановили так звану шафу власних потреб з акумуляторними блоками. Про це пише “Наше місто”.

Відтепер на тяговій підстанції №7 можна безперебійно бачити стан її живлення і відстежувати роботу. Таким чином під час можливого відключення електрики фахівці зможуть оперативно все контролювати.

Нікіта Керенцев на підстанції електротранспорту. Фото: Володимир Федорищев

І під час вімкнення підстанції через відключення електрики, ми зможемо її віддалено запустити за допомогою енерго-диспетчерської, де відстежуються усі підстанції електранспорту. Саме завдяки цьому ми зможемо якнайшвидше відновити рух електротранспорту, – розповідає провідний фахівець КП “Дніпровський електротранспорт” Нікіта Керенцев.

Він згадує, що раніше відключення робили електромонтери, які виїжджали на всі підстанції після блекаутів. А зараз цей процес поступово автоматизують. 

Тобто усе робиться віддалено і це дуже пришвидшує процес. У 2023 році на вузлових підстанціях у різних районах Дніпра було встановлено 5 таких шаф власних потреб. Також вже у 2024 році ми встановили ще чотири таких шафи. Вони дуже себе добре зарекомендували, тому вже у перше півріччя ми наздоганяємо темпи 2023 року.

І вже плануємо встановлення ще чотирьох таких шаф власних потреб на різних підстанціях міста, – додає Нікіта Керенцев.

А на території депо Дніпровського метрополітену вже почали обслуговувати систему пневмообдування стрілочних переводів. Якщо вона взимку під час негоди вийде з ладу, то метро просто зупиниться. 

Територія депо метрополітену. Фото: Володимир Федорищев
Майстер Юрій Ковальський. Фото: Володимир Федорищев

Фахівці ретельно оглядають систему, замінюють непридатні частини, а потім подається стисле повітря, щоб перевірити чи не існує витоків. 

Система пневмообдування стрілочних переводів допомагає нам боротися зі снігом Якщо вона не працюватиме, рух поїздів зупиниться. Стрілки не будуть переводитися. Всі підготовчі роботи проводяться для забезпечення безперервної роботи метрополітену взимку, – пояснює майстер Юрій Ковальський.

Також у депо метрополітену перевіряють, наскільки готові до зими теплопункти. Деякі з них вже пройшли модернізацію та реконструкцію.

Ігор Тесля, головний інженер служби рухомого складу та капітальних ремонтів Дніпровського метрополітену.. Фото: Володимир Федорищев

Це ц нас один з нових теплопунктів – тут встановили три нових електричних катла, які керуються датчиками зовнішньої температури. Тепер ми можемо спокійно регулувати в автоматичному режимі температуру в цехах, що покращує працездатність людей.

Модернізований теплопункт Дніпровського метрополітену. Фото: Володимир Федорищев

Також ми проводимо утеплення старих вікон у приміщеннях депо, – розповідає Ігор Тесля, головний інженер служби рухомого складу та капітальних ремонтів Дніпровського метрополітену.

Нагадаємо, раніше ми писали, як у Дніпрі трамваї та тролейбуси працюють в умовах дефіциту електроенергії

Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Тема дня, Транспорт в Дніпрі

Позначки: , , ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також:

Exit mobile version