Дніпрянка Мирослава цілу зміну з 5:30 до 20:30 керує рухом трамваїв, забезпечуючи чіткий графік. Вона – станційний диспетчер. Вагони підконтрольного їй одинадцятого маршруту рухаються з інтервалом у 10 хвилин, якщо з якихось дорожніх обставин графік збивається, диспетчер повинен його налагодити. Дівчина – молодий спеціаліст і на своїй посаді працює лише трохи більше трьох років. Для КП “Дніпровський електротранспорт” – це не дуже типово, адже більшість диспетчерів – це люди передпенсійного віку. Молодь йде на таку роботу дуже рідко тому фахівців до 30 років тут цінують. Про це пише “Наше місто”.
Я у сфері електротранспорту четвертий рік. За освітою я логіст. Але оскільки без досвіду роботи в логістичні компанії не беруть, то я прийшла сюди за досвідом. Робота важкувата, але мені подобається, зручний графік та лояльне керівництво, – розповідає Мирослава Власова.
Робота станційного диспетчера трамвая – це не механічне виконання завдань. Це відповідальна місія і від того, як вона виконується залежить чітка робота міського транспорту і комфорт пасажирів.
Я відповідаю за 11-й маршрут і на даний момент у моєму полі зору 7 трамваїв. Я стежу за графіком руху, дивлюся, щоб вагони приїжджали вчасно, від’їжджали вчасно. Якщо раптом йдуть якісь затримки в русі, треба вагони виставляти у графік – хтось повинен пришвидшити рух, а хтось – уповільнити, а якісь вагони іноди доводиться розвертати, – каже диспетчер.
Мирослава завжди на зв’язку з усіма водіями, що працюють на маршруті. Також доводиться відповідати на питання пасажирів, які дуже нервують під час затримок трамваїв і шукають правду у диспетчерській.
Диспетчер – це класично жіноча професія, вважають у КП “Дніпровський електрротранспорт”. Але зараз охочих йти в цю сферу дуже мало.
Нам дуже потрібна молодь, але на самому початку війни величезна кількість молоді просто виїхала з країни. Наразі 90% диспетчерів, які сидять на станціях, це люди віком 50 +. Бачити людей віком від 20 до 30 років на цій роботі – це величезна рідкість, – каже провідний фахівець КП “Дніпровський електротранспорт” Нікіта Керенцев.
Він нагадав, що зараз у КП “Дніпровський електротранспорт” величезний дефіцит кадрів – диспетчерів не вистачає не менше за водіїв.
Такого дефіциту кадрів у нас не було ніколи. Для того, щоб стати диспетчером потрібна освіта та хоч невеликий досвід. Якщо водія ми можемо самі навчити на наших курсах, то диспетчерів ми не навчаємо,, – додає Нікіта Керенцев.
Нагадаємо, раніше ми писали, як у Дніпрі збираються експлуатувати трамваї з панорамним дахом.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Транспорт в Дніпрі
Позначки: Головне, Новини Дніпра, Трамваї Дніпра, Транспорт Дніпра