Site icon Наше Місто

Через мобілізацію у Дніпрі може зупинитися громадський транспорт та сміттєвози

громадський транспорт Дніпра

У Дніпрі катастрофічно не вистачає водіїв громадського транспорту та технічного персоналу транспортних підприємств. Також скоро нікому буде вивозити сміття, адже склався суттєвий дефіцит водіїв сміттєвозів. Справа у тім, що велика кількість співробітників підприємств, що обслуговують наше місто, мобілізована на фронт. Це створює дефіцит кадрів та спричинило напружений графік роботи. Про це пише “Наше місто”.

Автобуси

Щодня на дороги Дніпра виходять близько 700 автобусів. Вони працюють у напруженому графіку через дефіцит водіїв, адже комунальними підприємствами Дніпра прокотилася мобілізація. Проблеми з рухом автобусів виникають не тільки через відсутність необхідної кількості водіїв, але й через нестачу технічного персоналу, який обслуговує ці автобуси. 

громадський транспорт Дніпра

– Станом на зараз укомплектованість технічних підрозділів автопідприємств в середньому складає 40%, тому що технічні спеціалісти з обслуговування колісних та інших транспортних засобів – це одна з найзатребуваніших спеціальностей, якої потребують наші Збройні сили, – пояснює Іван Васючков, заступник начальника управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міськради. 

Станом на зараз середній вік працюючих на лінії водіїв автобусів та технічного персоналу складає 60-65 років, тобто працюють люди вже пенсійного та непризовного віку. 

На жаль, наші технічні коледжі не можуть підготувати необхідну кількість технічних спеціалістів, через що страждає якість обслуговування нашого громадського транспорту, – каже Іван Васючков

У ТОВ  “Автотранссервіс”, яке обслуговую десяток популярних маршрутів Дніпра, кажуть, що на їхньому підприємстві у лави ЗСУ призвали приблизно 15% співробітників. 

На міських маршрутах у нашому АТП не вистачає понад 60 водіїв. Це зараз проблема будь-якого АТП у Дніпрі, – каже Андрій Русавський.

Де можна отримати інформацію про вакансії:

Електротранспорт

З початку війни до лав ЗСУ було долучено 120 працівників КП «Дніпровський електротранспорт». Більшість з них – працівники робочих професій: водії, слюсарі, майстри. Загальна кількість водіїв електротранспорту у Дніпрі  зменшилась на 42 особи. Саме тому з початку повномасштабного вторгнення було стрімке зниження випуску рухомого складу на маршрути.

Якщо станом на 22.02.2022 у Дніпрі щодня працював 121 тролейбус та 139 трамвайних вагонів, то станом на зараз – 100 тролейбусів та 113 трамваїв. .

Зменшення складає -21 тролейбус та -25 трамвайних вагонів (-15 моторних). Але навіть із зниженим планом виникають складнощі через можливі лікарняні та відпустки у водіїв, наприклад, станом на 03.05 через відсутність водіїв фактичний загальний випуск зменшився на 5 одиниць, – розповідає Нікіта Керенцев, провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міськради.

Через складні обставини у КП “Дніпровський електротранспорт” є проблеми і з набором нових кадрів.

Навчально-виробничий центр має планову потужність у 60 нових водіїв кожні 3,5 місяці. У довоєнний час на курси стабільно потрапляли близько 45 учнів, наразі останній набір склав лише 12 осіб. Також причиною цього є зависокий вік допуску до керування тролейбусом та трамваєм – 21 рік. Юнаки, які хочуть стати водіями, доволі часто встигають обрати іншу професію до досягнення прохідного віку та полишають мрію дитинства, про що ми неодноразово чули під час зустрічей з молоддю у межах відкритих заходів, – пояснює Нікіта Керенцев.

За його словами, проблеми помітні й у технічному обслуговуванні тролейбусів та трамваїв.  

З початку повномасштабного вторгнення зменшена кількість слюсарів та майстрів спеціалізованих вагоноремонтних майстерень, енергогосподарства, служби колії, технічних цехів депо. Таким чином ускладнено технічно логічні процеси обслуговування інфраструктури (контактні мережі, тягові підстанції, трамвайні колії) та рухомого складу, – додає Нікіта Керенцев.

Де зареєструватися на курси водіїв: 

Сміттєвози

Мобілізація не оминула і  КП “Екологія Д”, з якого на передову мобілізували майже 50 відсотків водіїв високої кваліфікації, а саме такі працюють на великогабаритних сміттєвозах. У КП кажуть, щомісяця підприємство проводжає на фронт 2-3 співробітники. Зараз тут не вистачає 25 % водіїв.

Які вакансії відкриті:

Підприємству дуже важко знайти водіїв достатньої кваліфікації, адже всі сміттєвози великогабаритні, більше 20 тонн.  На таких дуже складно заїжджати на заставлені транспортом прибудинкові території та рухатися вузькими вулицями приватного сектору. 

КП “Екологія Д” пропонує постійну роботу з доволі високою зарплатнею. Водії категорії С, Е отримують щомісячно від 25 тис. грн, а вантажники – від 20 тис. грн.

Які вакансії відкриті:

Контактний телефон:

Нагадаємо, раніше ми писали, що КП «Дніпроводоканал» запрошує на роботу мешканців та переселенців.

Категорія: Новини Дніпра, Тема дня, Транспорт в Дніпрі

Позначки: , , , ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також:

Exit mobile version