Від нього залежить чи поїдуть поїзда у метро Дніпра. 30-річний Владислав Гуля – майстер депо, який відповідає за справність електрообладнання, пневматики, механіки та акумуляторних батарей стареньких вагонів, які щодня везуть мешканців Дніпра. На його плечах – велике навантаження, адже фахівців у депо не вистачає, про це пише “Наше місто”.
Лагодити рухомий склад Владислав починає з самого ранку. Його робочий день починається ще по дорозі на роботу, коли він сідає у метро на проспекті Свободи як пасажир.
Вже по дорозі я прислухаюся до роботи вагонів. Це навіть добре, тому що коли ти на лінії їдеш, маєш змогу слухати та дивитися на обладнання у процесі його роботи, то легше зрозуміти, яка несправність. Коли потяг стоїть у депо, то її складніше виявити, – розповідає майстер.
У вагонах метро – сотні контактів, які повинні у правильний момент зімкнутися та розімкнутися. Буває поломки важко виявити, особливо, якщо вони не явні. Для цього Владислав розробив кілька стендів, які імітують роботу потяга та допомагають у ремонті.
Вагони дніпровського метро не найкращої моделі, до того їм вже майже по 30 років. Але Владислав змушує їх працювати.
Самі вагони випуску 1995 року, а спроектовані десь у 70-ті роки. Це була перехідна номерна серія. У ті часи ці потяги прозвали “синя смерть”, тому що вони дуже часто ламаються, – пояснює майстер.
Він з дитинства товаришує з електрикою та електронікою, а залізницю та потяги щодня бачив з вікна свого будинку. Після школи пішов навчатися у залізничний технікум, а потім – у Дніпровський транспортний університет. Вже вісім років Владислав працює у метро.
Я за фахом вагонник (ремонт та обслуговування вагонів). Я навчався ремонтувати вантажні та пасажирські залізничні вагони, а метро вивчали зовсім на іншій спеціальності – тяга поїздів. Тому сюди я потрапив зовсім не у свій струмень. Для мене поняття вагону було – кузов на колесах, а у метро вагон сам споживає електроенергію та самостійно їздить. Меня тут довелося все спочатку вивчати й розбиратися, як воно рухається, – пояснює майстер.
За роки праці Владислав стал майже незамінним співробітником. Буває його умінням допомагає закривати дефіцит кадрів. А фахівців в депо метро, дійсно, не вистачає.
Велика проблема – до нас не йдуть люди через війну та мобілізацію, а бронь отримати не так просто. Також у нас дуже високі вимоги до фахівців, навантаження, а зарплати не такі великі. Молодь після профільних вузів до нас не йде. В основном тут працюють ті, хто мріяв про залізницю з дитинства, династії, фанати нашої справи – випадкових людей у нас немає, – каже Сергій Леонов, заступник начальника депо.
Нагадаємо, раніше ми писали, що у Дніпрі оголосили міжнародний тендер для закупівлі нових трамваїв та вагонів для метро.
Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Транспорт в Дніпрі
Позначки: Головне, Дніпро, Метро, Метро у Дніпрі, Новини Дніпра, Транспорт Дніпра