25-річний дніпрянин Данила вже 2,5 роки працює водієм тролейбуса. Частіше його можна побачити за кермом маршруту №12. До війни хлопець отримав дві вищі освіти в Аграрно-економічному університеті й навіть встиг попрацювати за кордоном за програмою по обміну студентами. Проте зараз Данила будує кар’єру у галузі електротранспорту Дніпра. Про це пише “Наше місто”.
Данила Багорко кинув виклик стереотипам. Він міг бути агрономом чи маркетологом, але замість цього обрав курси водіїв тролейбуса. Навчання безкоштовне, платять стипендію, а по закінченню забезпечують роботою.
Коли я вчився, то курси були ще піврічні. Якщо навчитися відчувати тролейбус та приймати його габарити, то все не так вже й складно. Головне освоїти контактну мережу. Це складніше, адже треба запам’ятати, що куди веде, як проїхати під струмом чи без струму. Є важливі нюанси, – розповідає Данила Багорко.
Він вважає свою роботу цікавою, за кермом не сумує, тому робоча зміна минає швидко.
Легше за своїм маршрутом працювати, коли знаєш всі його особливості. Можна вже на автоматі їхати. Єдине, що пасажири сумувати не дадуть. Серед них зараз багато приїжджих, тому вони дуже багато питань ставлять. Люди не орієнтуються у місті. Дуже часто не у той тролейбус сідають, – пояснює водій тролейбуса.
Через тиждень він працює у першу зміну – з 5:30 до 14:30, та у другу – з 14:30 до 22:30.
У нас багато водіїв з вищою освітою, а іноді і не з однією. Хтось приходить працювати за покликанням душі, а дехто використовує це як можливість отримати стабільну роботу, каже провідний фахівець КП “Дніпровський електротранспорт” Нікіта Керенцев.
За його словами, останнім часом у Дніпрі спостерігається дефіцит водіїв тролейбусів. Є тролейбуси, а водіїв немає. Це пов’язано з війною – хлопці йдуть на фронт. Нам важко знайти кадри. Наразі ми дуже очікуємо на роботу жінок, адже на цій роботі завжди їх було багато. Також ми чекаємо на студентів, які можуть почати свою кар’єру у галузі електротранспорту з роботи водієм, – каже Нікіта Керенцев.
Навчатися на курсах водія тролейбуса можна безкоштовно, ще й навіть отримувати стипендію. Зараз тривалість курсів скоротили до 3,5 місяців. Для людей з інших міст надають гуртожиток. А після закінчення курсів кожен учень отримує стабільну роботу.
Що треба для того, щоб стати водієм тролейбуса
Вік від 21 років;
Пройти водійський медогляд;
Пройти курси водіїв тривалістю 3,5 місяці;
Скласти екзамен у сервісному центрі МВС та отримати право керування тролейбусом;
Пройти стажування у тролейбусному депо.
Куди звертатися
Охочі зареєструватися на курси водіїв можуть звертатися за телефонами:
У КП “Дніпровський електротранспорт” кажуть, що на початку своєї кар’єри водій тролейбуса отримує зарплатню до 17 тис. гривень. А станом на 2023 рік середня зарплата водіїв тролейбусів у Дніпрі складала понад 20 тисяч гривень.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities...
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.