Департамент транспорту та iнфраструктури Дніпровськох міськради щодня контактує з пасажирами міських автобусів, тролейбусів та трамваїв через соцмережі. Сотні повідомлень від містян надходять у чат телеграм-каналу “Департамент транспорту ДМР”. Про це пише “Наше місто”.
Саме у чат телеграм-каналу “Департамент транспорту ДМР” пасажири пишуть подяки та скарги на водіїв. З цього ресурсу можна дізнатися про всі заплановані чи раптові зміни у русі громадського транспорту. Також тут публікують звіти про роботу міських автобусів та електротранспорту.
Жодна скарга чи подяка не залишається без уваги з боку представників Департаменту транспорту чи керівництва АТП, на них обов’язково реагують та відповідають.
Наприклад, у середу, 3 квітня, пасажир поскаржився на відмову у безкоштовному проїзді в маршрутці учаснику бойових дій.
Автобус 106 Еталон АЕ 11 92 АВ водій відмовив у безоплатному проїзді учаснику бойових дій у районі 7.05 на вул. Робочій у напрямку ж/м Тополя, – йдеться у повідомленні, яке надійшло до чату.
На скаргу відповіли через півгодини.
Після закінчення години пік водій буде викликаний на підприємство і будуть переглянуті записи камер відеоспостереження. У разі підтвердження неправомірних дій водія, буде вжито найсуворіших заходів, тому що УБС перевозимо завжди, не дивлячись ні на що – розпорядження керівництва підприємства, – написав представник АТП.
За даними Департаменту транспорту та інфраструктури Дніпровської міськради, з початку 2024 року від пасажирів надійшло 34 скарги на водіїв міського транспорту. Всі вони були розглянуті керівництвом. Грубих порушень з боку водіїв не виявили, тому минулося без звільнень.
Поскаржитися чи подякувати водіям міського транспорту Дніпра можне не лише у чат телеграм-каналу, а й за номером гарячої лінії міськради Дніпра – 732-12-12.
Нагадаємо, раніше ми писали, що у Дніпрі з’явилися табло з маршрутами автобусів.
Категорія: Влада, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Тема дня, Транспорт в Дніпрі
Позначки: Дніпро, Новини Дніпра, Транспорт Дніпра