Комунальні надзвичайні події можуть надовго отруїти наше і без того не радісне життя.На допомогу дніпрянам приходить міська аварійна служба, яка укомплектована всіма необхідними фахівцями. В яких випадках дніпряни можуть викликати аварійну службу. Про це повідомляє сайт «Наше місто».
Труби, стояки, електромережі, на жаль, невічні. Вони виходять із ладу досить часто. Взагалі все будинкове обладнання потребує періодичного, а іноді й капітального ремонту. Найчастіше допомога потрібна невідкладна.
У будинках комунальної власності таку допомогу надає міська аварійна служба. Як її викликати?
– Викликати аварійну службу можна лише за телефоном 736-10-02, зателефонувавши на диспетчерську службу, – розповідає Сергій Файфер, директор департаменту житлового господарства Дніпровської міськради. – Виклик безкоштовний. Служба обслуговує внутрішньобудинкові комунікації (підвал, технічний поверх і стояки) – роботи безкоштовні. На виклик аварійна служба приїжджає завжди. У разі необхідності комунальники працюють цілодобово та без вихідних. Все що стосується квартирного розведення, заміни санітарно-технічних приладів, то це мешканці роблять самотужки і власним коштом. Такі роботи «аварійка» не виконує.
Займаються комунальні бригади також ремонтами зовнішніх комунікацій будинків ОСББ.
Якщо є час почекати, то заявку зручніше залишити через контакт-центр Дніпра: «hotline.dniprorada.gov.ua або відповідний мобільний додаток. Система подання звернення – максимально зручна. В особистому кабінеті можна відстежувати статус заявки, терміни виконання та яка служба вирішує питання. Нагадаємо, що раніше містянам доводилося особисто приходити до міської ради або різних служб і залишати звернення.
Раніше ми писали проте, що куди звертатись, якщо застрягли в ліфті.