Skip to content

Відключення світла у Дніпрі: куди звертатись, якщо застрягли в ліфті

Аліна Рудич

Новини Дніпра: Аварійна служба ліфтів номер

У Дніпрі почастішали випадки застрягання людей у ліфтах. Пов’язано це з екстреними та плановими відключеннями світла. Звичайно, за можливості краще використовувати сходи, але як бути, якщо чергова поїздка на ліфті закінчилась застряганням. Куди звертатись та телефонувати у Дніпрі, розкажуть журналісти сайту “Наше місто”.

Головне у таких випадках — не панікувати і не намагатися вибратися самостійно.

Директор ТОВ “Ліфтовик-Дніпро” Артем Резник розповідає:

«Наша компанія обслуговує Шевченківський, АНД й Індустріальний райони міста. Під час суцільного блекауту було зафіксовано близько 80-ти застрягань у ліфтах. Щоб оперативно звільняти людей, посилили відповідні бригади додатковими фахівцями, тобто перевели їх на цей напрямок роботи з інших змін. Якщо вийшло так, що людина все ж застрягла в ліфті, то не потрібно панікувати — це головне! Ліфти не падають й усюди є вентиляційні решітки, тобто повітря вистачає. Звісно, треба телефонувати нам на гарячу лінію для виклику ліфтерів. Є відповідні опорні пункти нашого підприємства у кожному районі, куди треба звертатися. Ми співпрацюємо і з рятувальниками. Головне — не потрібно вибивати двері, ламати ліфти чи намагатися самостійно звідти вийти. Слід повідомити і дочекатися спеціалістів. Цілодобова аварійна служба Шевченківського району — 096-602-00-11, АНД та Індустріального — 098-015-50-15». 

При застряганні у ліфті будинку ОСББ слід звертатися до ліфтової компанії, яка обслуговує будинок.

«Є в нас гарні приклади тих голів правління ОСББ, які зробили так звані «рятувальні» коробки чи мінімальні набори для того, щоб певний час перечекати у ліфті на випадок застрягання. У кожного ОСББ є договір з обслуговуючою ліфтовою компанією. Словом, у будинках ОСББ є два суб’єкти, з якими можна контактувати на випадок застрягання у ліфті — це голова правління, який може викликати аварійну службу, або напряму повідомити ліфтову компанію про ситуацію. Інформація з телефонами, як правило, розміщується у ліфтових кабінах», — зазначив начальник відділу з організаційної роботи департаменту з питань самоорганізації  населення ДМР Владислав Макарець.

Категорія: Важливо, ЖКГ, Новини Дніпра

Позначки: ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: