Skip to content

ОФІЦІЙНО Як працює Єдина гаряча лінія Дніпровської міськради

Єдина гаряча лінія Дніпровської міськради - Наше Місто

Цілодобово і 365 днів на рік. В такому режимі Єдина гаряча лінія працює з літа 2016 року. За ініціативи міського голови Дніпра Бориса Філатова її створили для зручності дніпрян, аби вони могли звернутися сюди з будь-яким питанням. Наразі оператори ЄГЛ щодня приймають кількасот дзвінків від мешканців міста щодо тих проблем, які їх турбують, повідомляє «Наше Місто».

 Єдина гаряча лінія Дніпровської міськради - Наше Місто

«Єдина гаряча лінія Дніпровської міськради є найпопулярнішим засобом комунікації з міською владою. Вже багато років дніпряни знають, якщо щось трапилося, то треба телефонувати на ЄГЛ. Люди телефонують і коли трапилася якась аварійна ситуація, і якщо необхідна консультація з питань владних повноважень. Так з початку цього року оператори вже прийняли більше 21 тисячі дзвінків від мешканців міста. Тому закликаємо всіх мешканців міста телефонувати на ЄГЛ, оператори завжди вислухають та допоможуть», – зазначив черговий по місту, директор департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міськради Артем Нідєлько.

 Єдина гаряча лінія Дніпровської міськради - Наше Місто

Всі звернення від дніпрян приймають 20 операторів. Працюють вони позмінно: 11 людей в будні, 5 операторів у вихідні та 2 людини у нічний час. Оператори розповідають, що отримують будь-які дзвінки, інколи навіть дивні. Проте до всіх ставляться з повагою та намагаються допомогти, адже саме цього чекають містяни.

«Найчастіше до нас звертаються з питаннями аварійного характеру. Тобто про відсутність водопостачання в районах чи у конкретному будинку, ремонтні роботи чи про засмічення каналізації. В цілому зараз кількість звернень зменшилася, бо є позитивна динаміка зі зменшення аварійних ситуацій. А загалом кількість звернень збільшується під час опалювального періоду або якщо є якісь глобальні, незаплановані відключення водопостачання чи інших комунікацій. Тоді кількість звернень зростає до тисячі на добу», – розповідає старший оператор Єдиної гарячої лінії ДМР Олексій Босов.

З початком весни збільшилася кількість дзвінків з проханням обрізати чи омолодити дерева. Таку інформацію одразу передають до профільних служб, аби ті взяли до роботи. Телефонують дніпряни й з проханням закласти яму на дорозі, відремонтувати дитячий майданчик чи дізнатися, як звернутися до якось департаменту.

Тому у випадку питання, яке стосується життєдіяльності міста чи міської влади телефонуйте на Єдину гарячу лінію ДМР за такими телефонами:

  • (056) 732-12-12
  • (095) 732-12-12
  • (096) 732-12-12
  • (073) 732-12-12

Категорія: Влада, ЖКГ, Новини Дніпра

Позначки: , ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: