Чеські урядовці та бізнесмени відвідали Дніпро, де ознайомилися з недобудованою станцією метро “Театральна”. Гості з Чехії зустрілися з владою міста та місцевими підприємцями, а також відвідали ряд об’єктів, в які могли б бути вкладені інвестиції. Під час візиту на недобудовану станцію метро чеській делегації розповіли про історію будівництва та показали проекти майбутнього метрополітену. Про це пише «Наше місто» з посиланням на ДніпроТВ.
Після цього делегати спустилися під землю, щоб на власні очі побачити станцію “Театральна” та те, як дніпровські фахівці підтримують недобудовані тунелі після того, як турецька компанія “Limak” без попередження покинула майданчик.
Ігор Маковцев, директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури, поділився неприємною історією про зникнення генерального підрядника, турецької компанії Limak, на початку повномасштабної війни.
Зараз триває судовий процес, метою якого є відшкодування збитків, завданих підрядником. Перед оголошенням нового тендеру на будівництво метро проводиться ретельний аудит вже виконаних та запланованих робіт.
Гості захоплені масштабами запланованого будівництва нових станцій метро.
Представниця міністерства транспорту Республіки Чехія Бланка Беднарова, наголошує, співпраця та допомога Чехії зараз важлива.
«І оскільки я працюю в галузі транспорту, я тут, щоб бути в контакті, щоб особисто зустрітися з моїми колегами з Міністерства реконструкції та обговорити нашу довгострокову співпрацю в галузі транспорту. Я також зустрілася з колегами з Космічного агентства України, щоб обговорити діяльність, пов’язану з космосом і космічними дослідженнями. І я тут також для того, щоб побачити, як Чеська Республіка може сприяти відновленню України в галузі інфраструктури», – каже вона.
Представниця чеського міністерства транспорту пообіцяла ознайомити чеських метробудівців з презентацією добудови дніпровського метро. Фахівці з Чехії вивчать проект та визначать, чи зможуть вони допомогти у його реалізації.
Нагадаємо, Чехія взяла патронат над Дніпром та Дніпропетровською областю.
Раніше ми писали, чому метро Дніпра будували як бомбосховище та як воно змінилося за 28 років існування.
Категорія: Важливо, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра
Позначки: Метро