Skip to content

Покинута техніка та затоплені тунелі: чи продовжать будівництво метро у Дніпрі

Ксенія Куземко

Занедбана техніка, затоплені тунелі, зсуви ґрунту. Історія з будівництвом метро у Дніпрі вже давно обросла чутками, і кожен мешканець міста має свою власну версію подій. Що ж насправді сталося після того, як турецька компанія “Limak” покинула будмайданчик, і які плани на майбутнє – читайте в матеріалі «Наше місто» з посиланням на ДніпроТВ.

Спочатку планувалося, що станцію метро “Театральна” в Дніпрі буде відкрито наприкінці 2023 року. Проте, 24 лютого 2022 року турецька компанія “Лімак”, яка відповідала за будівництво, раптово покинула майданчик.

Наразі дніпровські фахівці цілодобово працюють на всіх будівельних майданчиках, щоб запобігти техногенним аваріям на недобудованих об’єктах. Важливо зазначити, що тунелі, збудовані турецькими підрядниками, мають лише тимчасову обробку та кріплення.

За відкачування води та загальний стан будівельних майданчиків відповідає українська компанія. Перш ніж обирати нового підрядника, буде проведено повний аудит вже виконаних робіт та тих, що залишились. Покинута техніка, яку іноді бачать дніпряни, належить компанії Лімак. Її не можна використовувати у будівництві.

На майданчику встановлено нову техніку – потужний генератор, який забезпечує відкачку води навіть під час відключень електроенергії. Також постійно моніторяться розходження ґрунтів.

У департаменті транспорту Дніпра повідомили, що наразі у суді розглядається декілька позовних заяв щодо боргів Лімаку перед містом і перед державою.

Роботи наразі ведуться лише на невеликій ділянці тунелю. Продовжити будівництво метрополітену неможливо без генерального підрядника.

Раніше ми писали, чому метро Дніпра будували як бомбосховище та як воно змінилося за 28 років існування.

Категорія: Важливо, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра

Позначки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: