Skip to content

Що робити у разі, якщо зник мобільний зв’язок та Інтернет: інструкція

Ксенія Куземко

Нагадаємо, що сьогодні абоненти мобільного оператора “Київстар” повідомляють про масштабний збій в роботі. Люди зазначають, що у них відсутній зв’язок та доступ до Інтернету. Тож кореспондент «Наше місто» публікує інструкцію, як здійснити перепідключення до іншого оператора на випадок, якщо ви залишились без зв’язку.

Як здійснити перепідключення до іншого оператора

Вимкнути в телефоні автовибір мережі.

  • Для Android: налаштування – мобільна мережа – оператор.
  • Для IOS: параметри – стільникові дані – вибір мережі.

Знайти та обрати доступну мережу вручну: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL.

Якщо підключитись не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу. Якщо не виходить, спробувати перезавантажити телефон.

Після підключення перевірити можливість здійснювати дзвінки та надсилати повідомлення.

Раз на день намагатись повернутися до мережі свого оператора — вручну або увімкнувши автовибір мережі.

Категорія: Важливо, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра, Тема дня

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: