Skip to content

Взаємодопомога наближає перемогу: при Громадській раді міста успішно працює Штаб, який оперативно вирішує проблеми дніпрян

Новини Дніпра: Штаб, який оперативно вирішує проблеми дніпрян

Штаб взаємодопомоги Громадської ради було створено суворої для країни і міста минулої зими. У найскладніший час ініціативу запропонував Геннадій Корбан — відомий у Дніпрі бізнесмен, інноватор та візіонер. І дійсно, робота Штабу стала ефективною відповіддю громади Дніпра на ворожу агресію та її наслідки — масовані обстріли, руйнування інфраструктури та блекаути.

В цей складний момент Штаб взаємодопомоги Громадської ради під керівництвом Геннадія Корбана взяв на себе та успішно здійснив відповідальну місію: працювати напряму з мешканцями Дніпра, отримувати звернення з перших вуст та оперативно допомагати у вирішенні численних проблем. 

Для цього з ініціативи Геннадія Корбана обрали сучасний інструмент комунікації — телеграм, який швидко освоїли числені дніпряни —  від молоді до людей поважного віку.  Відомий усім Телеграм-канал Геннадія Корбана минулої зими став справжнім порятунком для тисяч містян. Безліч людей у найскладніші моменти повідомляли про конкретні болючі проблеми — відсутність світла, тепла, пошкодження труб, аварії на електрообладнанні в будинках та ін. 

Геннадій Корбан (і раніше, і зараз) особисто вивчає звернення та спрямовує їх до відповідальних комунальних структур, які оперативно відпрацьовують інформацію та вирішують численні проблеми. Ми добре пам’ятаємо, як в минулу осінь-зиму комунальники працювали на межі та навіть за межею власних можливостей, аби якомога скоріше провести потрібні роботи та повернути людям світло, тепло, воду.

Пряма та ефективна комунікація з мешканцями щодо вирішення проблем, яку налагодив Штаб взаємодопомоги, була вкрай потрібна. Завдяки цьому містяни, які переживали блекаути — масштабні відключення світла, спричинені ворожими обстрілами, та через це залишалися ще й без тепла та води, могли отримати чітке розуміння ситуації та надію, шо комунальні служби ліквідують негаразди та життя налагодиться. Адже вкрай важливим в умовах суцільної темряви було зберігати громадський спокій та здоровий глузд, не дати громадянам сповзати у прірву відчаю та зневіри, а головне – буквально, повертати людям світло та надію. 

Перелік питань, з якими мешкані Дніпра звертаються до Штабу, дуже широкой: відновлення світла, ремонт систем тепло- та водопостачання, ліквідація аварійних дерев, облаштування дитячих майданчиків. Є навіть такі добросердечні запити, як порятунок котиків, що залізли на дерево і не можуть спуститися… 

Штаб працює: десятки звернень дніпрян щодня відпрацьовують комунальники 

Пряма та безпосередня комунікація з людьми щодо вирішення комунальних проблем — вкрай корисна та ефективна. Дніпряни добре знають: якщо вони повідомляють у Телеграм-канал Геннадія Корбана або телефоном до Штабу взаємодопомоги Громадської ради про комунальні негаразди, аварійні ситуації та ін., то невдовзі ця інформація буде надана комунальникам, які чітко та оперативно все виконають.

Завдяки роботі Штабу міські служби вправно і оперативно ремонтують труби водопостачання, каналізацію, облаштовують освітлення, видаляють аварійні дерева, відновлюють дорожнє покриття після аварійних робіт, облаштовують пішохідні переходи і проводять інші потрібні роботи.

Наскільки швидко опрацьовуються звернення людей? Це залежить від категорії, – пояснюють у Штабі взаємодопомоги. Найтерміновіші – це заявки про соціальну підтримку, на них реагують миттєво. Наприклад, нещодавно звернулася пенсіонерка з інвалідністю, якій були потрібні ліки та ходунки: літній жінці швидко допомогли. Полагодити водогін або накрити каналізаційний колодязь, за зверненням людей, комунальники можуть протягом доби. А заявки на ремонт доріг приймаються вже на наступний рік.

Про результати опрацювання звернень дніпрян, про всі проведені роботи Штаб взаємодопомоги Громадської ради під керівництвом Геннадія Корбана щодня звітує — у соцмережах та в дніпровських медіа. Отже — кожне звернення містян буде почуте, взяте на опрацювання та через певний час, за можливості, вирішене.

Саме так — з людьми і для людей — працюють у Дніпрі.

Геннадій Корбан, голова Громадської ради при міськраді Дніпра:

В чому секрет ефективності Громадської ради Дніпра? Секрет дуже простий. Завдяки тому, що я очолюю Громадську раду і завдяки тому, що я маю контакт безпосередньо з керівниками підрозділів, я можу спрямовувати звернення містян безпосередньо виконавцям, які ставлять їх у план. Представники Громадської ради контролюють виконання планів та робіт.

Таким чином і досягається ефект, коли людина звернулася, а фактично через день-два ці роботи проведено.

Моє завдання – лише допомогти, забезпечити комунікацію між дніпрянами, які звертаються, та комунальним підприємством чи іншим виконавцем робіт, який може в даному випадку вирішити ту чи іншу проблему.

Тільки цифри 

Близько 50 звернень щодня отримує Штаб взаємодопомоги від дніпрян.

Загалом це —  1500 звернень на місяць.

Напрямки, за якими працює Штаб взаємодопомоги Громадської ради

Світло в усі двори

Відновлення зовнішнього освітлення на вулицях Дніпра, в т.ч. — в найбільш віддалених районах.

192 звернення містян відпрацьовані за півроку.

«Велике спасибі за освітлення дитячого майданчика по просп. Слобожанський, 8/2.  І за швидке реагування. Дякую всій вашій команді», — дніпрянка Галина.

Теплий Дніпро

Працівники комунальних служб системно модернізують та приводять до ладу мережі теплопостачання та виконують інші роботи, щоб дніпряни в опалювальний сезон отримували тепло в своїх домівках.

«…Комунальна сфера – бездонна «скринька Пандори», постійно будуть виникати проблеми. Втім, Ви непохитно тримаєтесь!… Дякую!» – пише Олександр, мешканець Дніпра.

Ремонт систем водопостачання, каналізації

1882 звернення містян відпрацьовані за півроку.

«За адресою: М. Грушевського, 30 був слабкий напір води. Приїхала бригада і всі недоліки усунула. Хочу сказати велике людське спасибі! Поставилися дуже відповідально та сумлінно, міцного здоров’я їм та довгих років життя. Хочу ще подякувати всім причетним!», — повідомив мешканець Дніпра Андрій.

«Просп. Лесі Українки, 12 (за цією адресою привели до ладу каналізацію – прим.ред.).  Спасибі вам за допомогу. Ви та ваша команда дуже допомагаєте людям!», — пише мешканка Дніпра Ірина. 

Безпечний Дніпро

За зверненнями містян, що надходять до Штабу, комунальники накривають відкриті люки, приводять до ладу тротуари, оновлюють прибудинкові території, пішохідні доріжки, сходинки та загалом облаштовують безпечний міський простір.

1120 звернень містян відпрацьовані за півроку.

«Хочу висловити подяку за асфальтування дороги та території біля будинку за адресою: Сокіл-1, будинок №1, корпуси 4 та 5. Велике спасибі від усіх мешканців будинку!», – пише дніпрянка Олена.

«Щойно приїхали додому і побачили, що на вулиці Саксаганського встановили «лежачих поліцейських». Велика вдячність від мешканців усієї вулиці!», — написала мешканка Дніпра Дарина.

Чистий Дніпро

Комунальники наводять лад на конкретних локаціях, ліквідують стихійні звалища та ін.

«Дякую велике, що навели лад за віадуком!», – мешканка Дніпра Тетяна.

Штаб взаємодопомоги Громадської ради — для дніпрян!

У разі виникнення комунальних проблем, будь ласка, звертайтесь за телефонами: (095) 816-39-11, (093) 261-32-25, (063) 402-79-56, (063) 681-61-82, (068) 638-28-48. Заявки приймають з понеділка до п’ятниці з 9 до 17 години.

Телеграм-канал голови Громадської ради Геннадія Корбана приймає заявки цілодобово. Залишити заявку можна в коментарях: https://t.me/korbanofficial/

Категорія: Новини Дніпра

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: