Skip to content

«Буча» комбуча, горілка «Непоборна» і піца «Хаймарс»: що думають дніпряни про спекуляцію на патріотизмі

В Україні другий рік триває війна. У той же час бізнес продовжує працювати, тим самим підтримуючи економіку країни. Але, маючи на меті привернути увагу покупців, деякі підприємці спекулюють на темі війни. Про так званий «патріотичний маркетинг» пише сайт «Наше Місто» з посиланням на ДніпроTV.

Бургер «Байрактар», «Буча» комбуча та піца «Хаймарс». Це лише частина товарів, які пропонують своїм покупцям винахідливі підприємці. На питання журналістів про доцільність таких назв, вони відповідають так:

«Обирали наші власники. Це було виняткове рішення, так як в нас є ще роли байрактар та джевелін», – каже представниця закладу «KVADRAT sushy & pizza».

«Ну обрали та й обрали таку назву – «Непоборна», ну війна почалась… Ми тоді й запустили у виробництво», – повідомив представник компанії «Regnо».

Такий рекламний хід неабияк обурює і користувачів соцмереж та пересічних дніпрян. Дехто вважає, що кошти з продажу таких товарів мають йти на потреби ЗСУ.

Військові теж проти такого піару і називають це «хайпом на крові».

Нагадаємо, ще у березні Верховна Рада прийняла законопроєкт, який забороняє використання патріотичної тематики в рекламі.  Скарги на недоречний маркетинг можна направляти в Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій та Держпродспоживслужбу.

Категорія: Війна, Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра

Позначки: 

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: