13 червня поточного року Уряд ухвалив постанову, яка дає можливість в рамках експериментального проєкту максимально спростити процедуру звернення громадян за житловою субсидією і забезпечити швидке прийняття рішення щодо її надання. Про це повідомляє “Наше місто” з посиланням на департамент правового забезпечення Дніпровської міської ради.
Спрощений механізм звернення за житловою субсидією звільнить громадян від потреби збирати довідки і витрачати час на заповнення декларації на призначення житлово-комунальних субсидій.
Уповноваженому члену родини треба буде тільки подати спрощену заяву, в якій необхідно буде зазначити:
- інформацію про членів домогосподарства, на яких має бути призначено субсидію;
- місце проживання та реквізити рахунку в банку (у форматі ІВАN), на який мають зараховуватись субсидії у випадку призначення;
Потім визначити зручний для себе канал для комунікації та підписати спрощену заяву за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або підпису (якщо заява – паперова).
Далі – органи Пенсійного фонду з офіційних джерел інформації самостійно здійснять збір та обробку відомостей, необхідних для призначення виплати.
Що важливо, відвідувати органи Пенсійного фонду для подання спрощеної заяви не потрібно. Час, який витрачає людина чи родина на призначення соціальних допомог, буде мінімізовано, а процес подання заяви – максимально автоматизовано.
В електронній формі спрощене звернення можна буде подати в онлайн-кабінеті:
- на вебпорталі Пенсійного фонду України;
- у мобільному додатку ПФУ;
- на Порталі Дія.
Читайте також: Підвищення пенсій в червні: хто отримає потрійну надбавку.