Skip to content

Як у Дніпрі працює вагономийний комплекс електродепо

Як у Дніпрі працює вагономийний комплекс електродепо

У неділю, 28 травня, черговий по місту директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Ігор Маковцев перевірив виконання доручення міського голови Дніпра Бориса Філатова щодо забезпечення безперебійної роботи метрополітену, а також безпеки та комфорту перевезення пасажирів, передає “Наше місто“.

Директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури перевірив роботу вагономийного комплексу електродепо. Його введено в експлуатацію в 1995 році одночасно з пуском першої черги Дніпровського метрополітену. Він призначений для виконання зовнішньої мийки кузовів та дахів вагонів.

У 2022 році було виконано капітальні роботи для відновлення працездатності на той момент несправного вагономийного комплексу: ремонт пневматичного та електричного обладнання, заміну підшипників, прочистку форсунок на рамці подачі мийного засобу. Також було проведено фарбування та змащування рухливих частин, регулювання підведення щіток, що обертаються до рухомого складу, та ревізію баку для підготовки та змішування мийного розчину.

Черговий містом зазначив, що зовнішня мийка рухомого складу виконується згідно графіка або за вказівкою старшого майстра з ремонту рухомого складу. Впродовж місяця виконується в середньому 13-15 зовнішніх мийок рухомого складу, тобто всі вагони проходять процедуру двічі на місяць.

«Спочатку рухомий склад автоматично зволожується водою за допомогою щіток, що обертаються. Далі через форсунки на рамці подається миючий засіб. Коли розчин починає діяти, рухомий склад повторно автоматично зволожується та обмивається за допомогою води та щіток. На мийку рухомого складу із 3-х вагонів витрачають близько 15 хвилин. Коли рухомий склад переставляють на відстійні колії, виконується санітарне прибирання салону вагонів: вологе протирання підлоги, сидінь, пластикових панелей, вікон та поручнів салонів дезінфікуючими розчинами. Також його проводять після кожного заїзду рухомого складу з лінії на ремонт чи технічне обслуговування (приблизно кожні 8 годин)», – зазначив Ігор Маковцев.

Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: