![“Нова пошта” у Дніпрі: які відділення працюють на генераторах, коли немає світла (адреси)](https://nashemisto.dp.ua/wp-content/uploads/2022/11/nova-poshta-976x662.jpg)
Клієнти «Нової пошти» скаржаться на збій у її роботі. Здебільшого мова йде про мобільний додаток, який не працює. Крім того, клієнти не можуть здійснити оплату онлайн. Що відомо про причини ситуації, яка склалася, читайте в матеріалі сайту «Наше Місто».
З вечора 17 травня клієнти НП повідомляють, що оплата за послуги можлива лише готівкою. Також неможливо отримати надсилання в поштоматі. Крім того, користувачі повідомляють про проблеми з авторизацією у програмі пошти.
![](https://nashemisto.dp.ua/wp-content/uploads/2023/05/np2.jpg)
![](https://nashemisto.dp.ua/wp-content/uploads/2023/05/np1.png)
На сторінці в соцмережі працівники «Нової Пошти» повідомляють про масовий технічний збій та зазначають, що вже ведуться роботи з відновлення повноцінної роботи. Повідомляється, що збій торкнувся тільки мобільного додатку, всі інші функції та відділення працюють.
На каналі «Підслухано в ІТ» повідомляють, що причина може бути у фішинговому листі, який поклав корпоративну пошту та систему.