Деякі українці почали скаржитись на те, що облгази нарахували у квитанціях за газ зайві куби. У «Нафтогазі» розповіли, що робити і куди звертатись у такому випадку споживачам, передає «Наше місто».
Що робити із зайвими кубами
У «Нафтогазі» нагадали, що показання лічильників спочатку передаються до місцевих облгазів, а вже потім за цими даними «Нафтогаз» формує платіжку.
Для того, аби розібратись у ситуації, необхідно написати до «Нафтогазу» в месенджері, описати всю вашу проблему та вказати номер особового рахунку, ПІБ власника та адресу приміщення.
Крім того можна написати звернення:
- у чат-ботах GASUA
- за телефонами гарячої лінії: 066-300-2-888 (Vodafone); 098-300-2-888 (Kyivstar); 093-300-2-888 (Lifecell).
Всю контактну інформацію ви знайдете тут https://gas.ua/uk/home/contacts