Сума у місячному рахунку за електроенергію може відрізнятися від очікуваної, якщо не передати показники вчасно. Про це повідомляє кореспондент «Наше місто» з посиланням на YASNO.
Як зазначається в роз’ясненні, єдиною умовою для отримання рахунків за фактично спожиту електроенергію є передача показань електролічильника вчасно і щомісяця – в період за два дні до кінця поточного місяця та по третє число наступного. Тоді оператор системи розподілу, маючи попередні та поточні дані, може чітко розрахувати різницю між ними і відповідно клієнт отримуватиме рахунок за фактично спожиту електроенергію.
Якщо ж клієнт не передає показання, обсяг електроенергії визначається за середньодобовим споживанням. Такий розрахунок базується на показаннях, які були зафіксовані у минулі періоди. Тому сума у рахунку може бути вищою і не відповідати очікуванням клієнта, навіть якщо через відключення електроенергії його споживання загалом за місяць знизилося. Перерахунок здійснюється у наступному місяці, лише у разі, якщо клієнт передасть показання вчасно. Тоді відповідно переплата, яка існує за попередній місяць буде врахована при оплаті за наступний.