Безмежний Всесвіт у Дніпрі: Planetarium Noosphere виповнилося 2 роки

У Дніпрі оновлений Planetarium Noosphere відзначає другу річницю. Тож саме час розказати про його команду та зіркові проєкти. Повідомляє сайт «Наше Місто»  з посиланням на «Асоціацію Noosphere».

Дніпровський планетарій запрацював ще у 1968 році. І з 80-х років минулого століття його не ремонтували. Тож ГО «Асоціація Ноосфера» та її меценат Макс Поляков вирішили, що дніпряни та гості міста повинні мати оновлену локацію, де діти й дорослі відкриватимуть для себе Всесвіт.

Наприкінці 2020 року оновлений Planetarium Noosphere відчинив свої двері. Він обладнаний технікою, що не має аналогів в Україні. Тут у Зоряній залі на велетенському куполі відвідувачі мають змогу дивитися фільми та мультфільми про космос.

Незважаючи ні на що, у 2022 році також відбулася значна модернізація: ремонт і оновлення експозони, встановлення сітілайтів, створення VR-зони, оновлення експонатів. Гіди Планетарію створювали авторські програми, команда займалась розробкою власних ігор для планшетів, а також запустила унікальний повнокупольний фільм «Український космос» на основі картин українського художника Олега Шупляка.

Це не єдиний фільм, створений у Планетарії. Наразі у прокаті є ще чотири власні повнокупольні програми: «Наша космічна адреса», «Життя зорі», «Краєвиди Всесвіту очима телескопа «Габбл» та авторська програма космічного гіда Світлани Павелко «Парадоксальний Всесвіт». Загалом у прокаті 24 програми.

Наразі у команді Планетарію працює 14 людей. Усі вони дуже різні за освітою та захопленнями. Але їх об’єднує прагнення відкривати людям дивовижний світ зірок і планет.

А ще у час війни усі працівники згуртувалися, щоб працювати задля Перемоги. Планетарій відкрив свої двері для українців, які переїхали з гарячих точок, аби вони могли безкоштовно відвідати сеанси та відволіктися. Вже майже 8 тисяч вимушених переселенців скористалися такою можливістю.

«Звісно, наразі робочий процес ускладнений постійними відключеннями світла і мережі інтернет, проте Planetarium Noosphere буде і надалі розвиватися, аби закохувати у космос українську молодь», — розповіла Project Manager Planetarium Noosphere Юлія Прибиткова.

Категорія: Новини Дніпра, Суспільні та соціальні новини Дніпра