Раніше ми повідомляли, що 26 серпня у супермаркеті VARUS, який знаходиться на вул. Панікахи, 15, виник скандал через українську мову. Зі слів очевидців касирка обслуговувала покупців російською мовою, що є порушенням чинного законодавства. Одна з клієнток зробила їй зауваження. Проте через суперечку почався скандал у черзі і не обійшлося без кулаків. Журналісти сайту “Наше місто” звернулися до прес-лужби компанії за коментарями і ось що нам відповіли:
“Наша мережа провела розслідування цієї конфліктної ситуації. Під час обслуговування касирка звернулась до клієнтки російською мовою та запропонувала пакет. Після зауваження клієнтки касирка вибачилась і продовжила обслуговування державною мовою. Проте клієнтка не припинила сваритись на касирку. На касі утворилась черга, клієнти, які в ній стояли, стали обурюватись затримкою обслуговування, розпочали емоційну сварку та почали штовхатися. Охорона супермаркету спрацювала вчасно і, згідно з інструкціями, чемно попросила припинити бійку, вивела учасників конфлікту за межі торгового центру, викликала наряд охоронної компанії і поліцію, що підтверджується записами з камер спостереження.
Проте за межами торгового центру учасники конфлікту продовжили бійку до прибуття поліції та служби охорони.
Дійсно, згідно із діючим законодавством наша співробітниця мала звертатися до клієнтів державною мовою. Персонал VARUS виконує вимоги законодавства та спілкується з клієнтами українською мовою. Ми додатково проінструктували касирку про використання державної мови під час обслуговування.
VARUS дотримується діючих норм мовного законодавства в своїй діяльності. Водночас ми виступаємо проти застосування сили під час конфліктних ситуацій. Ми готові співпрацювати з Національною поліцією по цьому випадку для встановлення винних в бійці», – повідомли у прес-службі компанії..