Skip to content

#граємовдома: мережа хітових іграшок запустила флешмоб у зв’язку з епідемією коронавіруса

Евгентий Гольдман

Евгентий Гольдман

Соціально відповідальний бізнес виходить на боротьбу з коронавірусом. Дитяча мережа магазинів MYplay вирішила спрямувати 5% від вартості кожної іграшки, які будуть придбані онлайн на myplay.ua в квітні, на потреби медичних закладів, в яких лікують українців хворих на Covid-19.

«Карантин паралізував роздрібну торгівлю. Дитячі магазини іграшок зачинені. Втім мережа MYplay продовжує працювати онлайн. І ми не можемо залишатися осторонь проблеми, що охопила весь світ.

Ми — компанія для дітей, а діти, їх батьки та бабусі з дідусями мають бути здорові. Тому ми вирішили підтримати лікарів у боротьбі з коронавірусом», — зазначив співзасновник мережі дитячих магазинів MYplay Павло Овчинніков.

На підтримку благодійної акції MYplay запускає челендж —  #граємовдома, який стартує у соцмережах Instagram та Facebook.

Кожен бажаючий може приєднатися до челенджу у соцмережах Instagram та Facebook – виклавши фото з хештегом #граємовдома і отримати шанс виграти призи від MYplay та партнера акції – дистриб’ютора іграшок компанії KIDDISVIT.

MYplay закликає залишатись вдома та присвятити час дітям!

Категория: Архив, Новости Днепра, Общественные и социальные новости Днепра

Метки: ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: