Skip to content

Монетизацiя субсидiй

Евгентий Гольдман

Евгентий Гольдман

Для отримання субсидій у грошовій формі необхідно попередньо зареєструватися на сайті Ощадбанку

Субсидіантам, які не є пенсіонерами та не мають поточного рахунку в Ощадбанку, необхідно перед відвідуванням банку ПРОЙТИ РЕЄСТРАЦІЮ на офіційному сайті https://www.oschadbank.ua/ua/sd або в Контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України). Це дасть субсидіанту змогу обрати найближче відділення, зручний час та дату для отримання субсидії без черг. З собою потрібно мати лише паспорт та ідентифікаційний код.

Звертаємо увагу, що в першу чергу відділення будуть обслуговувати клієнтів, які зареєструвались та прийшли у призначений їм час. Тому, якщо субсидіант прийде до відділення без реєстрації і співробітники не матимуть змоги його обслуговувати (будуть обслуговувати тих, хто зареєструвався і прийшов у призначений час або раніше), йому запропонують пройти реєстрацію або зачекати своєї черги. Якщо не буде клієнтів, що прийшли у призначений час, субсидіанту, який попередньо не зареєструвався, зможуть одразу виплатити належні кошти.

Увага! Субсидіантам, які не є пенсіонерами та вже мають поточний рахунок в Ощадбанку для виплати соціальної допомоги/депозитів/заробітної плати, НЕ ПОТРІБНО реєструватись для отримання субсидії. Її буде автоматично зараховано саме на цей рахунок, і Ощадбанк надішле SMS про її надходження (за умови активованої клієнтом послуги SMS-банкінгу).

Увага! Субсидіантам-пенсіонерам НЕ ПОТРІБНО реєструватись для отримання субсидії. Пенсіонери-субсидіанти отримають субсидію одночасно з пенсією через Укрпошту або на свій банківський пенсійний рахунок у звичайні строки (в Ощадбанку чи іншому банку, в якому вони зазвичай отримують пенсію). Субсидіанти-пенсіонери, які отримують пенсію в Ощадбанку, отримають від банку SMS про надходження субсидії (за умови активованої клієнтом послуги SMS-банкінгу).

Довідково:

  • Щодо інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії, субсидіантам слід звертатись до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення, телефонувати на урядову «гарячу лінію» (1545) або подавати звернення на сайті урядового контактного центру www.ukc.gov.ua.
  • Щодо інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати субсидіанти можуть звертатись до постачальників комунальних послуг.
  • Щодо реєстрації для відвідування відділення та механізму отримання виплат потрібно звертатись до Контакт-центру Ощадбанку, тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).

Категория: Новости Днепра, Реклама

Метки: ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: