Skip to content

Як дніпрянам захиститися від недоброякісних виробників

Шумская Елизавета

Шумская Елизавета

Як дніпрянам захиститися від недоброякісних виробників. Новости Днепр

Як захистити себе та свої права? Що робити, якщо вам продали неякісний товар? Та куди звертатися, якщо ви зробили покупку через інтернет, а отримали зовсім не те, що було зображено на фото.

На всі ці питання наших читачив під час прямої лінії відповів начальник управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області Юрій Кислейко.

Як дніпрянам захиститися від недоброякісних виробників. Новости Днепр

З початку 2017 року до служби надійшло 1,5 тис звернень громадян з усієї області.

Кожного дня ми ходимо до магазину та користуємося якимось послугами, та не завжди вони є якісними. На сьогоднішній день найбільш актуальні проблеми, з якими звертаються споживачі — це виготовлення металопластикових конструкцій та інтернет покупки.

По всьому місту можна спостерігати картину, де біля торгових площадок стоять люди та пропонують металопластикові вікна та двері. Представники компаній стверджують, що вони з офіційного заводу та пропонують товар за ціною, нижче ринкової. Після того, як ви склали договір, до вас приїдуть робити заміри, і тут може виявитися, що ціна зростає у декілька раз. Але договір ви вже підписали та довести щось продавцям-шахраям вже неможливо.

— Коли ви робити покупку через інтернет, ніколи не треба робити передплат. Оплачувати покупку треба у момент доставки, коли вже побачити товар, — наголошує Юрій Кислейко. — Посилку треба обов’язково одразу перевіряти на пошті.

Слід додати, що за цей рік було здійснено 6.5 млрд продаж через інтернет.

— На сьогоднішній день у структурі відбулися зміни – організовано новий відділ  — метрологія та метрологічна діяльність. Спеціалісти будуть слідкувати за вимірювальною технікою та вагою товару, — зазначив спеціаліст.

Ще одна з найактуальніших проблем — повільний та неякісний інтернет. Тут треба уважно читати договір. Якщо реальна швидкість не відповідає вказаної, треба підіймати це питання та з’ясовувати причини у провайдера. Крім того, якщо кілька днів інтернет був відсутній взагалі, ви можете попросити відшкодування кошт за цей час.

Як дніпрянам захиститися від недоброякісних виробників. Новости Днепр

— Якщо ви підписали договір, але вас щось не влаштовую, ви можете вирішити проблему тільки через суд, — говорить Юрій.

Повернути товар до магазину, якщо з будь-яких причин вирішили не покупати його, ви можете протягом 14 днів з наявністю чека і бирки, при умові, якщо продукт має товарний вид.

Слід пам’ятати, що гроші вам можуть повернути протягом 7 днів.

Зіткнувшись з якоюсь проблемою та несправедливістю з боку недобросовісних виробників, ви можете звертатися в управління Держпродспоживслужби за адресою вул. Філософська 39-А, або за телефоном 068 — 658 – 80 – 99.

Для того, щоб не затягувати процес вирішення проблем та захистити свої права, краще заздалегідь зателефонувати та з’ясувати що саме вам требу буде пред’явіть крім заяви.

Категория: Архив, Новости Днепра, Общественные и социальные новости Днепра

Метки: ,

Приєднуйтесь до нас у

Дивіться також: