Згідно з новим звітом компанії Deloitte «Global Powers of Retailing 2022», українська компанія стала дев’ятим найшвидше зростаючим ритейлером серед 250 найбільших світових компаній роздрібної торгівлі. Незважаючи на загальну невизначеність та тривогу, яку привнесла пандемія COVID-19 у життя суспільства, вона також значно пришвидшила розвиток сектору роздрібної торгівлі. Зокрема, стимулювала інтернет-продажі споживчих товарів.
«Попри економічні виклики, пов’язані з пандемією, роздрібна торгівля продовжує рухатися вгору, а технологічні інновації лише додають цьому динаміки. Висока конкуренція та забаганки клієнтів стимулюють ринок розвиватися та розширювати межі, тому ті ритейлери, які зможуть дати споживачам те, що вони хочуть, де вони цього хочуть, і коли вони цього захочуть, отримуватимуть вигоди. Вперше до рейтингу 250 найбільших ритейлерів увійшов і українська компанія – «АТБ-Маркет», яка показала одні з найшвидших темпів розвитку», – зазначив Олександр Ямпольський, директор, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції «Делойт» в Україні.
Український ритейлер вперше потрапив до рейтингу 250 найбільших компаній
Компанія «АТБ-Маркет» посіла 230 сходинку рейтингу, виручка якої у 2020 фінансовому році зросла на 18,1%, у порівнянні з 2019 роком. Її сукупний середньорічний темп зростання за 2015-2020 фінансові роки становив 26,3%, що робить її дев’ятим найшвидше зростаючим ритейлером у рейтингу. На кінець 2020 фінансового року компанія володіла понад 1200 магазинами по всій Україні. За час пандемії мережа відкрила 127 нових магазинів та реконструювала 59 існуючих.
Ринкова частка «АТБ-Маркет» у секторі продуктового ритейлу України становить близько 25-30%. Компанія продовжує нарощувати кількість своїх магазинів по всій країні та інвестуванні в розвиток власних торгових марок, які вже складають 25% її загального товарообігу.
«Стратегія нашого розвитку заснована на інтересах і потребах нашого клієнта, якого в «АТБ» прийнято вважати партнером по бізнесу. Ми системно підходимо до питань, які важливі для більш, ніж чотирьох мільйонів наших покупців — це комфорт, зручність, гарантована якість та доступна ціна. Відкриття нових магазинів, у тому числі у невеликих містах та сільських громадах, у поєднанні з програмою модернізації існуючих торговельних об’єктів здійснюються на основі цієї довгострокової стратегії, яка передбачає зростання кількісних показників з одночасним впровадженням сучасних інноваційних рішень, створенню додаткових клієнтських сервісів, формуванню нових купівельних трендів, а також роботою з підбору, навчання та мотивації кадрів співробітників в умовах, що постійно змінюються», – зазначив генеральний директор Корпорації «АТБ» Борис Марков.
Сталий розвиток у роздрібній торгівлі
Більшість компаній із рейтингу опублікували свої стратегії стосовно екологічного, соціального та корпоративного управління (ESG) та діляться власними показниками в цьому напрямку. Екологічні характеристики продукції цих компанії, а також відданість цілям сталого розвитку брендів загалом, є основною частиною бізнес-стратегії компаній роздрібної торгівлі. Це не дивно, оскільки дані звіту свідчать, що 55% споживачів стверджують, що вони надають перевагу товарам або послугам екологічно відповідальних брендів, а 32% таких споживачів готові платити більше за такі еко товари чи послуги. Серед екологічних покупок найбільшої популярності здобули продукти харчування та напої (42%), за ними йдуть товари повсякденного попиту (25%).
Категория: Новости Днепра, Общественные и социальные новости Днепра
Метки: АТБ-маркет, укрнет