У Дніпрі усі вагони метро після 500 тис. пройдених кілометрів обов’язково ремонтують. У середньому це раз на сім років, розповів заступник головного інженера з ремонтів КП «Дніпровський метрополітен» Дмитро Шендрик.
«До цього цеху потрапляють вагони, які пройшли 500 тис. км. Після обстеження ми складаємо дефектний акт, повністю розбираємо вагон, знімаємо вікна, обшиву сидінь, капітально ремонтуємо покрівлю, віконні отвори, кузов. Окремо проводиться ремонт колісних пар, тягового двигуна – повністю усього обладнання вагона», – каже Дмитро Шендрик.
За рік такий ремонт проходять п’ять вагонів. На кожен витрачають близько двох місяців.
«Ми проводимо планову та запобіжну роботу. Щойно вагон пройшов певну кількість кілометрів, він потрапляє до нашого цеху. Це важливо не лише з естетичної точки зору, бо пасажири псують покриття диванів, дряпають вікна, а й необхідно задля безпеки. Адже ми повністю розбираємо вагон і дивимось, які деталі необхідно відремонтувати або замінити», – розповів заступник начальника з капітального ремонту рухомого складу КП «Дніпровський метрополітен» Валентин Загоруйко.
Вікторія Полякова працює маляркою понад 20 років, а у КП «Дніпровський метрополітен» – півтора. Розповідає: щодня користується метро і тішиться результатами своєї роботи: «Дуже приємно бачити акуратні вагони. Хочеться, аби пасажири берегли цю красу».