Систему фінансування робіт, спрямованих на ремонт та відновлення доріг буде кардинально змінено, а самі автошляхи перейдуть на баланс області – про це розповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час візиту у Дніпропетровську область.
Міністр пообіцяв, що з наступного року на державному рівні буде створений єдиний дорожній фонд, кошти з якого будуть цільово йти на фінансування ремонту доріг в областях країни. Передбачається, що фонд буде наповнюватися за рахунок акцизного збору на пальне. У 2018 році це буде 50% від загала акцизного збору, у 2019 – 75%, а з 2020 – 100% і підуть на розвиток доріг.
-Зараз перед Дніпропетровською областю стоїть великий виклик – відновити та
відремонтувати тисячі кілометрів автошляхів, велика кількість з яких мають державне та транскордонне значення. Хочу подякувати області за те що залучаються до фінансування і завдяки цьому ми можемо акумулювати більше коштів. Я впевнений, що з першого січня 2018 року запрацює дорожній фонд, який нарешті даст стабільне та передбачуване фінансування розвитку українських автомагістралей, — заявив Володимир Омелян.
Другим важливим кроком що до змінення ситуації із станом доріг в області міністр вважає продовження рух у напрямку децентралізації, а саме — децентралізація «Укравтодору».
-Це політичне та виважене рішення. Очевидно, що «Укравтодор» не може бути агенцією яка відповідає за всю мережу Українськіх автошляхів. Кожна область краще знає які шляхи потребують розвитку, а які можуть почекати. З 1 січня 2018 року 120 тисяч українських доріг перейдуть на баланс області і це буде вже відповідальність обласних громад, яким чином вони концентрують фінансові ресурси. Але ми не передаємо просто автошляхи. Ми виділяємо 35% фінансування із дорожнього фонду на утримання та обслуговування доріг області, — розповів міністр.
За словами пана Омеляна ще 5% дорожнього фонду будуть спрямовані на поліпшення заходів безпеки на автошляхах області.
-Надзвичайно важливий фактор – безпека на шляхах. В 2016 году загинуло більше 4000 людей на дорогах. Треба приділяти більше уваги цьому питанню. Саме тому 5% коштів дорожнього фонду підуть на безпеку: на світлофору, освітлення, островки безпеки. Ми домовилися, що Дніпропетровська область стане другою, яка надасть можливість будівництва так званих «кіл» – розширень доріг на в’їздах і виїздах містечок і сіл. Ці зміни автоматично будуть сприяти зменьшенню швидкісті автомобілів.
Алена Забуга, фото Андрея Батозского
Категория: Архив, Новости Днепра, Общественные и социальные новости Днепра
Метки: главное, Дороги, Укравтодор