У Дніпрі процес видачі багатьох довідок стане простішим та швидшим, а в перспективі деякі «папірці» можуть взагалі скасувати. Усе це – завдяки електронному реєстру мешканців міста, який почали створювати 5 травня 2017 року.
Про це повідомили у прес-службі міської ради.
Мешканці Самарського, Центрального, Соборного, Індустріального та Амур-Нижньодніпровського районів, які зверталися після п’ятого травня, вже можуть отримати повторну довідку про склад сім’ї за одну добу, замовивши її через інтернет на сайті Центру надання адміністративних послуг (https://cnap.dniprorada.gov.ua/familyrequest/ ).
Повторну довідку можна замовити за допомогою BankID через «ПриватБанк», «КОНКОРД банк» або за допомогою електронного цифрового підпису. У ЦНАПі її роздрукують максимум до вечора наступного дня з моменту замовлення.
Наступний етап роботи – створення реєстрів мешканців усіх районів міста, автоматизація передачі інформації від однієї міської служби до іншої та створення електронної черги на отримання довідки про склад сім’ї. До речі, це найбільш затребуваний документ у містян – щомісяця її видають понад 40 тисяч разів.
— Наша мета – щоб у людей взагалі не просили непотрібні довідки. Ми прагнемо автоматизувати процес, щоб міські служби обмінювались інформацією між собою самостійно, без залучення до цього процесу мешканців Дніпра, – зазначила виконувачка обов’язків заступника міського голови Яніка Мерило.
Категория: Архив, Новости Днепра, Общественные и социальные новости Днепра
Метки: главное