Завдяки «гарячій лінії» міськради вдалося вирішити давню проблему з освітленням вулиці в Дніпрі.
Після звернення на «гарячу лінію» міськради на провулку Університетському відновили вуличне освітлення. Ліхтарі тут згасли ще 20 років тому. Люди неодноразово зверталися до депутатів, та марно. Відмовки були різними: ремонт або занадто складний, або й геть непотрібен, бо ж світла достатньо й від проспекту Гагаріна. Та коли люди зателефонували на «гарячу лінію» мерії, ситуація нарешті зрушила з мертвої точки.
Про це повідомили в міськраді.
«Життя без світла на вулиці було просто нестерпним», — розповіла мешканка пров. Університетський Наталія Кравченко. За два десятки років очікувань жінка назбирала цілу папку листів до різних інстанцій. — І до депутатів, і в департаменти зверталися. Спочатку усно, потім зрозуміли, що треба влаштовувати паперову тяганину. Питання ніби й не таке значне, та казали: «неможливо, нема грошей, складно, давайте чекати».
Під вибори світло ремонтували, та коли завершувалися кампанії, темрява поверталася знову. Через відсутність освітлення на провулку почастішали випадки пограбування та нападів на людей. Дійшло до того, що вночі місцеві мешканці намагалися не виходити з дому. Ще раз привернути увагу чиновників до своїх проблем мешканці провулку спробували, зателефонувавши на «гарячу лінію» міськради. І цього разу все вдалося.
«Коли нам увімкнули світло, всі люди вночі вийшли подивитися. Раділи по-дитячому. Нарешті влада, і ми їй вдячні, почула побажання і відновила світло людям. Владу, якщо вона поважає людей, треба підтримувати. Добре, що прийшов господар. Я вдячна Борису Філатову», – сказала Наталія Кравченко.
На вирішення питання знадобилося лише 4 дні. Люди кажуть: заміна дев’яти ліхтарів і встановлення нового кабелю були проведені оперативно.
Нагадаємо, що єдина «гаряча лінія» міськради працює з 29 травня. Отримати допомогу чи консультацію можна за телефоном: 0 800 501 174.
За перший тиждень оператори опрацювали майже півтори тисячі дзвінків. Найчастіше люди звертаються з питаннями ремонту будинків і доріг, субсидій і комунальних негараздів. Містяни нерідко телефонують й через аварійні ситуації. Термін реагування в таких випадках – до 3 годин.
За словами начальника управління інформаційних технологій міськради Ірини Корецької, за якістю роботи «гарячої лінії» постійно стежать фахівці. Наразі переважна більшість заявників, а саме – 63%, цілком задоволені наданими послугами.